loading...
بهترین روش های طراحی سایت
tina بازدید : 48 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

سال‌ها پیش، زمانیکه طراحی سایت در اوایل شکل‌گیری خود بود، صفحات وب تنها از چند باکس رنگی و تصاویر ساده تشکیل می‌شدند. برای این کار، افراد صفحات یک سایت را با استفاده از HTML طراحی می‌کردند یا طراحی سایت‌ها را به دست طراح سایت می‌سپردند.
امروزه با گسترش اینترنت و وجود سیستم‌های مدیریت محتوا، طراحی صفحات وب به طور کلی تغییر پیدا کرده است و راه‌اندازی یک وب سایت، دیگر کاری عجیب غریبی نیست.
کاربران با اندکی سواد طراحی سایت و برنامه‌نوبسی می‌توانند با استفاده از قالب‌های آماده یک وب سایت با امکانات مناسب طراحی کنند. در ادامه در مورد ویژگی‌های قالب‌های آماده سایت شرح خواهیم داد.
قالب اماده سایت چیست؟
یک قالب آماده فضایی است که سایت شما را به راحتی شکل می‌دهد. در واقع قالب آمده وب سایت آماده‌ای است که شما می‌توانید المان‌های مورد نظر خود را در آن قرار دهید، بدون اینکه نیاز داشته باشید تا سایت را از ابتدا طراحی کنید.
این قالب‌ها در واقع، طرح‌هایی هستند که شما می‌توانید محتوای خود را در آن‌ها قرار دهید تا سایت شما راه‌اندازی شود. همان طور که اشاره کردیم، در قالب‌های آماده، برخی المان‌ها را می‌توان تغییر داد. در ادامه به برخی از همین المان‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • رنگ و فونت

  • بک گراند سایت

  • جایگذاری المان‌های ناوبری (Navigation)

  • شبکه‌های اجتماعی و عناصر ساید بار

  • طراحی و تغییر سایز محتوا و عکس
ین المان‌ها عناصر زیبایی‌شناسی بسیاری را به سایت شما اضافه می‌کند. بعد از اینکه صفحه‌ی اصلی سایت، و چندین صفحه‌ی دیگر به سایت وب سایت شما اضافه شد، تغیییر هر کدام از این المان‌ها، ظاهری متفاوت برای سایت شما ایجاد می‌کند.
در این شرایط قالب سایت شما می‌تواند تغییر شکل پیدا کند اما محتوای داخل آن ثابت خواهد بود.
ویژگی‌های قالب‌های آماده در طراحی سایت کدام هستند؟
قالب‌های آماده علیرغم محدودیت‌هایی که دارد مزایایی هم دارند که در ادامه قصد داریم تا به چند ویزگی مهم مربوط به قالب‌های اماده اشاره کنیم.
استفاده‌ی آسان
ممکن است شما برای حضور در فضای مجازی و راه‌اندازی یک بلاگ، به یک وب سایتنیاز داشته باشید. در این شرایط نیازی نیست سایت خود را از باتدا تا انتها طراحی کنید بلکه قالب‌های آماده هر آنچه را که شما نیاز دارید در اختایرتان قرار می‌دهند. علاوه بر این اگر بخواهید سایت خود را ریسپانسیو کنید، قالب‌های ریسپانسیو برای سایت و حتی وبلاگ وجود خواهد داشت که می‌تواند مشکلات شما را برطرف کند.
سازگاری بالا
این قالب‌های آماده را می‌توان با هر سبک، محتوا و استایلی تغییر داد تا به شکلی تغییر یابند که به صورت تخصصی برای شما باشند و نیازهای شما را برآورده کنند. برخی از قالب‌های آماده المنتور و گوتنبرگ هستند که امکاناتی کافی را در اختیار شما برای طراحی سایت قرار می‌دهند.
سازگاری با تمام مرورگرها
قالب‌های آماده سایت طوری طراحی شده‌اند که تمام کاربران سایت طراحی شده با این قالب‌ها را به راحتی بتوانند مشاهده کنند. این قالب‌ها با تمام مرورگرها از جمله Safari، Firefox، chrome و Opera سازگار است.
مزایای استفاده از قالب‌های آماده چیست؟
قالب‌های آماده مزایای بسیاری دارند. به همین دلیل تمام کاربران، استفاده از آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این قالب‌ها اشره خواهیم کرد.
ایجاد سایت با یک کلیک
سایت مورد نظر شما تنها با استفاده از یک کلیک ساده ایجاد می‌شود.
صرفه‌جویی در مدت زمان طراحی سایت
تصور کنید که بخواهید صفحات یک سایت را از ابتدا طراحی کنید. اگر از یک قالب آماده استفاده کنید، هیچ نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت. زیرا تمام صفحات مورد نیاز شما از قبیل صفحه‌ی Home، صفحه‌ی درباره ما، صفحات بلاگ و حتی فرم تماس از قبل ساخته شده‌اند.
تنها کاری که نیاز دارید تا انجام دهید این است که یک قالب را انتخاب کنید، محتوای آن را تغییر دهید و سایت خود را راه‌اندازی کنید.
صرفه جویی در هزینه
بیشترین مزیت طراحی سایت با قالب آماده این است که در مقایسه با طراحی سایت‌های اختصاصی ارزان‌تر است.
سرعت بالا در طراحی سایت
با انتخاب یک قالب آماده برای طراحی سایت، شما می‎توانید یک سیات را در کمترین زمان ممکن طراحی کنید. تمام آنچه که شما برای طراحی سایت خود نیاز دارید این است که یک قالب را انتخاب کنید، محتوای خود را در آن قرار دهید، تغییرات لازم را انجام دهید و آن را منتشر کنید.
به عنوان مثال طراحی وب سایت شرکتی در کمتر از یک ساعت با استفاده از قالب‌های آماده انجام می‌شود. در صورتیکه اگر بخواهید آن را به طور اختصاصی طراحی کنید، چندین هفته باید برای آن وقت بگذارید.
کلام آخر
قالب‌های آماده نقشی مهم در طراحی انواع سایت‌ها در فضای اینترنت را دارند. همچنین این قالب‌ها کار صاحبان کسب و کار را آسان می‌سازند. زیرا برای این کار به کدنویسی یا استخدام یک توسعه‌دهنده‌ی سایت نیاز نخواهید داشت. بنابراین مدت زمان طراحی سایت به حداقل ممکن خواهد رسید. علاوه بر این، این سبک از قالب‌ها هزینه‌ی بسیار کمی دارند و بسایر مقرون به صرفه هستند.
منبع: آکادمی طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ
tina بازدید : 47 شنبه 19 تیر 1400 نظرات (0)

اولین سوالی که به ذهن بسیاری از صاحبان کسب و کار می‌رسد این است که “طراحی سایت اختصاصی” به چه معنی است؟ از دید برخی از شرکت‌های راه‌اندازی وب سایت، راه‌اندازی سایت اختصاصی، به این معنی است که تمام قسمت‌های سایت، ازجمله قالب‌های آن به روز شوند. از سویی دیگر، برخی از شرکت‌ها، اصلاح و به روزرسانی قالب‌ها را به عنوان ایجاد سایت تخصصی در نظر می‌گیرند.
طراحی اختصاصی سایت، از دید شرکت ویکی دمی به این معنی است، که تمام بخش‌های سایت اعم از قالب‎‌ها، فرم‌ها، رابط کاربری، تجربه‌ی کاربری و همه‌ی آنچه که به یک وبسایت پیشرفته مربوط است، به طور ویژه طراحی شوند.

طراحی سایت اختصاصی یا آماده؛ کدامیک بهتر است؟

چرا باید یک سایت با امکانات اختصاصی برای کسب و کارم در نظر بگیرم وقتی می‌توانم یک سایت با با قالب آماده طراحی کنم که هزینه‌ی کمتری داشته باشد؛ جواب این سوال بسیار ساده است. شما به همان اندازه که وقت و هزینه صرف می‌کنید، می‌توانید نتیجه‌ی بهتری بگیرید.
سایت‌هایی که با امکانات ویژه برای یک کسب و کار طراحی می‌شوند، منافع بیشتری را در مقایسه با سایت‌هایی با قالب‌های آماده دارند. در شرکت ویکی دمی فضایی اختصاصی، در نظر گرفته شده است، که مشتریان بتوانند طراحی سایت را به طور اختصاصی انجام دهند.
در ادامه به مزیت‌های یک سایت اختصاصی، در مقایسه با سایت‌هایی با قالب آماده اشاره خواهیم کرد.

  • دارای طراحی متناسب با ویژگی‌های برند
  • امکان طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری با ویژگی‌های نامحدود
  • امکان به روزرسانی مداوم
  • سئو پسند بودن
  • دارای طراحی منعطف
  • امکان بیشتر برای طراحی
  • ریسپانسیو در موبایل
  • دارای امکانات امنیتی بیشتر

وقتی به موارد بالا نگاه می‌کنیم، به قدری این امکانات گسترده و جذاب هستند که نمی‌توان به راحتی از خیر یک سایت با طراحی اختصاصی گذشت. در ادامه، امکانات محدود یک سایت با قالب آماده را شرح خواهیم داد، تا مطمئن شوید که یک سایت اختصاصی، به هر گزینه‌ی دیگری می‌ارزد.

  • دارای ابزارهای محدود در طراحی
  • امکانات محدود در بروزرسانی
  • دارای امکان طراحی منو با ویژگی‌های محدود
  • امکان حفره‌های امنیتی
  • دارای عملکرد محدود

با توجه به موارد بالا، علت سفارش یک سایت با ویژگی‎‌های اختصاصی روشن شده است. در شرکت ویکی دمی، تمام امکانات مورد نیاز برای اینکه یک سایت به طور اختصاصی طراحی شود، موجود است.

چه فاکتورهایی بر هزینه سایت اختصاصی تاثیرگذار هستند؟

وقتی که می‌خواهید یک سایت فروشگاهی یا خدماتی طراحی کنید، بهتر است که یک سایت اختصاصی داشته باشید، تا بتوانید امکانات آن را متناسب با نیازهای خودتان تغییر دهید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی یک سایت اختصاصی، هزینه بر است. همچنین متناسب با میزان امکانات در نظر گفته شده، براورد هزینه طراحی سایت تغییر خواهد یافت. در ادامه به برخی عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی اختصاصی سایت اشاره می‌کنیم.

هاست پرسرعت

عوامل بسیاری بر سرعت هاست تاثیر می‌گذارند. اما اگر بخواهیم به مهمترین آن‌ها اشاره کنیم، ظرفیت، حجم، پهنای باند و در دسترس بودن آن است.

ثبت دامنه .ir

دامنه‌ی ir یکی از محبوب ترین گزینه‌ها برای راه اندازی سایت است. از آنجاییکه ثبت این دامنه نسبت به دامنه‌های دیگر مشکل‌تر است، میزان هزینه‌ی سایت، افزایش خواهد یافت.

راه‌اندازی با cms

سایت‌ها را به دو صورت داینامیک یا استاتیک می‌توان را‌ه‌اندازی کرد. سایت استاتیک، تنها با کدنویسی ساخته می‌شود ولی سایت داینامیک، باید با استفاده از یک CMS یا پنل مدیریت محتوا مدیریت شود. معمولا در ایجاد وب سایت سفارشی، طراحی یک پنل اختصاصی ضروری است.

راه‌اندازی سایت سفارشی برای چه کسانی مناسب است؟

وقتی که صحبت از راه‌اندازی یک سایت به طور اختصاصی می‌شود ممکن است برای بسیاری از سرمایه‌گذاران جذاب باشد. از آنجاییکه طراحی یک سایت اختصاصی با امکانات ویژه، هزینه‌بر است، بهتر است برای کسب و کارهایی استفاده شود، که امکاناتی خاص می‌خواهند. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

برندی با ویژگی‌هایی خاص می‌خواهید

یک سایت اختصاصی آزادی عمل بسیاری برای تجارت شما به همراه دارد. به این معنی، که می‌توانید امکاناتی خاص برای سایت خود در نظر بگیرید. در واقع خودتان را از رقبایتان متمایز کنید و تاثیری ویژه روی مشتری‌ها بگذارید.

حرفه‌ای بودن خود را نشان دهید

وقتی برای سایت خود طراحی ویژه‌ای در نظر می‌گیرد و برای آن وقت و هزینه صرف می‌کنید، این پیام را به دیگران می‌رسانید که در کار خود جدی هستید. این پیام موجب می‌شود تا مشتریان نیز توجه ویژه‌ای به کسب و کار شما داشته باشند.

مشتریان را به بیشتر جذب کنید

در طراحی یک سایت به طور سفارشی، شما می‌توانید همه چیز را مطابق با مخاطبان هدف خود طراحی کنید. علاوه بر این شما می‌توانید کنترل بیشتری بر ظاهر و عملکرد سایت خود داشته باشید. این دو عامل تاثیر ویژه‌ای بر افزایش درگیری کاربر با سایت و نرخ تبدیل دارد.

سایت با عملکرد ویژه می‌خواهید

یکی از نقاط ضعف سایت‌هایی که با قالب‌های آماده طراحی میشوند، عملکرد محدود آن‌ها است. به عنوان مثال، در سایت‌های آماده، نمی‌توان فرم‌هایی با امکانات ویژه طراحی کرد. به همین دلیل طراحی یک سایت با امکانات اختصاصی برای شما ضروری است.

هرچند راه‌اندازی یک سایت سفارشی، گزینه‌ای است که تمام صاحبان کسب و کار روی آن سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، اما برای افرادی که امکانات ویژه نیاز دارند، بسیار حیاتی است. البته طراحی یک سایت اختصاصی، فاکتورهایی دارد که می‌تواند بر مدت زمان ایجاد وب سایت و هزینه‌ی در نظر گرفته شده برای آن تاثیرگذار باشد. با تمام این اوصاف باید بگوییم، اگر به دنبال راه‌اندازی برندی ویژه و حرفه‌ای هستید، طراحی اختصاصی سایت برای کسب و کار شما مناسب است.

tina بازدید : 49 شنبه 19 تیر 1400 نظرات (0)

وقتی که از طراحی سایت وردپرسی صحبت می‌شود، دو سوال همیشه برای افراد مطرح است؛ آیا از قالب‌های آماده‌ی وردپرس استفاده کنیم یا یک قالب با طراحی اختصاصی سفارش دهیم. در ادامه، ویژگی‌های قالب آماده و اختصاصی وردپرس را شرح خواهیم داد. سپس به بررسی مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها، خواهیم پرداخت.

 

قالب آماده وردپرس چیست؟

قالب‌های آماده، مجموعه‌ای از امکانات و المان‌های مختلف را در بر دارند، که می‌توانند برای طراحی سایت استفاده شوند. ساختار این قالب‌ها را می‎‌توان به راحتی تغییر داد و مدیریت کرد. طراح سایت با توجه به امکانات یک قالب آماده، از آن برای طراحی سایت مورد نیاز استفاده خواهد کرد. قالب‌های آماده با نصب پلاگین یا اضافه کردن کدهای مختلف، به روز می‌شوند.

قالب اختصاصی وردپرس چیست؟

اگر بخواهیم قالب اختصاصی را به طور خلاصه شرح دهیم، باید بگوییم، قالب اختصاصی، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و امکانات سایت است، که از صفر تا صد کد‌ نویسی شده‌اند. قالب اختصاصی، ابزاری است که می‌تواند تمام نیازهای شما را در طراحی یک سایت اختصاصی برطرف کند. در واقع برای طراحی سایت اختصاصی، هیچ طرح از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد، بلکه تمام اِلمان‌های سایت، توسط یک تیم متخصص طراحی می‌شوند.

آیا قالب اختصاصی وردپرس برای شما مناسب است؟

اگر افراد بتوانند برای طراحی سایت، زمان و هزینه‌ی کافی در نظر بگیرند، طراحی قالب اختصاصی بسیار مناسب است. همچنین قالب اختصاصی، امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، که با استفاده از آن می‌توانند، یک سایت حرفه‌ای طراحی کنند. علاوه بر این، اگر امنیت سایت برای افراد مهم باشد، قالب اختصاصی می‌تواند، سایت را از نفوذ بدافزارها محافظت کند.

 

مزایای استفاده با قالب اختصاصی

  • قالب‌های اختصاصی، سایت‌هایی منحصر به فرد ایجاد می‌کنند. وقتی از قالب‌های اختصاصی استفاده می‌کنید، هیچ سایتی مشابه سایت شما نخواهد بود.
  • قالب‌های اختصاصی، سازگاری بالایی دارند. قالب‌های اختصاصی می‌توانند متناسب با نیاز‌های کسب و کار طراحی شوند.
  • قالب‌ با طراحی اختصاصی، بسیار سئو پسند (SEO Friendly) است. وقتی سایتی با قالب آماده طراحی می‌شود باید به طور مداوم به روز شود. اما قالب اختصاصی، به‌روزرسانی نیاز ندارد.
  • قالب اختصاصی می‌تواند گسترش یابد. وقتی که کسب و کار شما رشد می‌کند، سایت شما نیز باید گسترش یابد و با کسب و کار شما سازگار شود.

معایب استفاده از قالب اختصاصی

  • قالب‌های اختصاصی پر هزینه هستند. قیمت طراحی سایت با قالب اختصاصی در مقایسه با قالب آماده بسیار زیاد است. قالب‌های آماده یک بار خریداری می‌شوند، اما قالب‌های اختصاصی، باید به طور مداوم گسترش یابند. بنابراین برای طراحی آن‌ها، باید هزینه‌ی بسیاری در مدت زمان طولانی، در نظر گرفت.
  • طراحی قالب اختصاصی، بسیار زمان بر است. طراحی قالب اختصاصی، در برخی موارد چندین ماه طول می‌کشد.

قالب آماده وردپرس برای چه کسانی مناسب است؟

طراحی یک سایت با استفاده از قالب آماده، تنها با چند کلیک انجام می‌شود. بنابراین طراحی سایت با استفاده از آن، سریع و ارزان است. بخش زیادی از قالب‌های آماده، شامل کدهایی اضافه هستند، که سرعت لود شدن سایت را کاهش می‌دهند.

با این اوصاف، قالب آماده‌ی وردپرس برای کسانی مناسب است که می‌خواهند، یک سایت با امکانات اولیه داشته باشند. از طرفی، اگر فردی می‌خواهد این سایت به سرعت آماده شود و سئو سایت نیز برای او اهمیت چندانی ندارد، قالب‌های آماده بسیار مناسب هستند.

 

مزایای استفاده از قالب آماده

  • استفاده از قالب آماده ورپرس، بسیار مقرون به صرفه است. بخشی از قالب‌های آماده، رایگان هستند و بخش زیادی از آن‌ها با قیمتی ارزان ارائه می‌شوند. علاوه بر این‌ها، بسیاری از پلاگین‌ها و افزونه‌های قابل نصب روی این قالب‌ها، رایگان هستند.
  • مدت زمان مورد نیاز برای طراحی یک سایت با قالب آماده بسیار کوتاه است. اگر شما برای طراحی سایت، با محدودیت زمانی مواجه هستید، قالب آماده زمان مورد نیاز برای طراحی سایت را بسیار کاهش می‌دهد.
  • طراحی قالب آماده‌ی وردپرس، بسیار آسان است و به دانش و توانایی خاص نیاز ندارد. بلکه با استفاده از دانش اندکی در ارتباط با کامپیوتر، می‌توان یک سایت با امکانات مناسب، طراحی کرد.

معایب استفاده از قالب آماده

  • انعطاف‌پذیری قالب‌های آماده بسیار پایین است. علاوه بر این‌، ساختار این قالب‌ها به گونه‌ای است، که نمی‌توان از تمام افزونه‌ها روی آن‌ها استفاده کرد.
  • برخلاف قالب‌های اختصاصی، اکثر قالب‌های آماده، توسط توسعه دهندگان وب، پشتیبانی نمی‌شوند. بنابراین امکان رفع باگ‌ها و مشکلات آن‌ها بسیار کم است.
  • در اکثر موارد، قالب‌های آماده از دید گوگل، سئو پسند نیستند. بنابراین ساختار آن‌ها باید بسیار سفارشی طراحی شود تا به قالبی سئو پسند تبدیل شوند.

تا اینجا بخش زیادی از تفاوت‌های قالب‌های آماده و اختصاصی وردپرس مورد بررسی قرار گرفت. با تمام این اوصاف، باید بدانید که نهایتا انتخاب قالب سایت، به عهده‌ی یک توسعه دهنده‌ی سایت است.

یک توسعه دهنده‌ی آگاه باید در ابتدا وضعیت سایت‌های شرکت‌های رقیب را به خوبی بررسی کند، نیازهای شما را بشناسد، بودجه‌ی مورد نیاز برای تهیه‌ی سایت را بررسی کند و نهایتا یک قالب آماده یا سفارشی برای شما در نظر بگیرد. در ادامه چندین سوال مطرح شده است، که می‌تواند شما در این تصمیم‌گیری یاری دهد.

  • شرکت‌های رقیب از چه قالب‌هایی استفاده می‌کنند و چرا موفق هستند؟
  • نوع سرویس و خدمات شرکت ما به چه صورت است؟
  • چه اِلمان‌هایی می‌توانند اعتماد کاربران را جلب کند؟
  • چه اِلمان‌هایی می‌توانند نرخ تبدیل را افزایش دهد؟
  • چه ویژگی‌هایی می‌تواند میزان حضور کاربر در سایت را افزایش دهد
  • چه ویژگی‌هایی می‌تواند در بهینه سازی سایت (SEO) موثر باشد؟

نتیجه‌گیری

وردپرس یک پلتفرم عالی برای طراحی سایت است که می‌تواند امکانات مختلفی، در اختیار افراد قرار دهد. این پلتفرم، گزینه‌ای عالی برای افراد عادی و شرکت‌های تجاری است. با توجه به موارد ذکر شده، افراد عادی می‌توانند از قالب‌های آماده استفاده کنند، بدون اینکه وقت خود را برای برنامه‌نویسی هدر دهند. اما زمانیکه صحبت از کسب و کار می‌شود، موضوع بسیار متفاوت است. در این شرایط باید یک توسعه‌دهنده‌ی وب وجود داشته باشد، که یک قالب و پلاگین اختصاصی طراحی کند.

 

منبع: https://wikidemy.ir/custome-built-vs-wordpress-theme/

tina بازدید : 48 یکشنبه 13 تیر 1400 نظرات (0)


طراحی سایت در قلب تجارت آنلاین قرار دارد و ابزاری است که باعث می‌شود یک کسب و کار رشد کند یا کاملا نابود شود. در ابتدا باید به خوبی برای این کار برنامه ریزی کنید تا کاربر سایت شما از سایت شما راضی باشد. در نتیجه شما می‌توانید یک سایت با تعداد بازدیدکنندگان زیاد داشته باشید.

برای رسیدن به این اهداف باید دیدی تحلیلی به وب سایت خود داشته باشید و علت ترک برخی کاربران را به خوبی بررسی کنید. در ادامه به 7 اشتباه مرسوم به هنگام طراحی سایت اشاره خواهیم کرد.

اطلاعات بدون ساختار

بیشتر بازدید کنندگان سایت تنها برای یک هدف در آن قرار می‌گیرند. آنها یا به دنبال گرفتن جوابی برای سوالات خود هستند، یا به دنبال اطلاعات در مورد یک کالای خاص هستند یا می‌خواهند یک خرید انجام دهند. اگر پیدا کردن این چیزها برای آن‌ها دشوار باشد، به سرعت سایت را ترک خواهند کرد. این موضوع برای هیچ کسب و کاری مناسب نیست. در ادامه می‌توانید اطلاعاتی را مشاهده کنید کاربران برای بدست آوردن آن‌ها وارد سایت Vendor شدند.

اگر به دنبال طراحی یک سایت فروش آنلاین ساختار یافته هستید، می‌توانید به صفحه‌ی طراحی سایت فروشگاهی ما مراجعه کنید.

یک نکته‌ی بسیار مهم این است که قبل از طراحی سایت، روند صفحات و ساختار آن برنامه‌ریزی شود. نیازهای کاربران را در نظر بگیرید و صفحات را متناسب با نیاز آن‌ها به ترتیب اولویت قرار دهید. تصویر زیر ساختار ایده‌آل یک وب سایت مربوط به یک کسب و کار کوچک را نشان می‌دهد. زیرا یافتن ساختار سلسله مراتبی که کاربران را از یک صفحه به صفحه‌ی دیگر هدایت می‌کند بسیار آسان است. در شکل زیر می‌توانید این ساختار سلسله مراتبی را مشاهده کنید.

ساختار بهینه نشده برای موبایل

طبق مطالعات انجام شده در وب سایت Statista بیش از نیمی از بازدید سایت‌ها در سراسر جهان از طریق موبایل انجام می‌شود. اگر سایت شما برای موبایل بهینه نشده است، مطمئنا بخش زیادی از کاربران سایت شما را ترک خواهند کرد و وارد وب سایت‌های رقیب خواهند شد.

سرعت لود پایین

سرعت لود سایت یک بخش جدایی ناپذیر از تجربه‌ی کاربری است. نداشتن یک وب سایت خوب از داشتن یک وب سایت با تجربه‌ی کاربری بد، بهتر است. به خصوص زمانیکه کاربران وارد سایت شوند و بابت یک تجربه‌ی بد سایت را برای همیشه ترک کنند. 79 درصد بازدیدکنندگان سایت که در بازدید سایت با مشکل مواجه می‌شوند، برای خرید دوباره از سایت بر نخواهند گشت.

البته گوگل اخیرا بروزرسانی روی الگوریتم خود انجام داده است که سرعت را به عنوان یک عامل رتبه‌بندی در جستجوی تلفن همراه تبدیل کرده است. در این حالت سرعت بارگیری صفحه باید حداکثر 3 ثانیه باشد تا سایت شما شرایطی ایده‌آل داشته باشد.

ما تمام این ایرادات را در طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی یا شخصی  برای شما بر طرف خواهیم کرد.

عدم وجود دکمه‌ی Call to action

این دکمه‌ها ابزاری هستند که می‌تواند کاربران را به صفخات لندینگ هدایت کند تا کاربران بتوانند فرم‌های موردنیاز را پر کنند یا یک خرید انجام دهند.بدون وجود دکمه‌ی call to action میزان کاربران سایت و خرید افزایش نخواهد یافت. فراخوان برای اقدام یا Call to action نقشی مهم برای تبدیل کاربران به مشتریان سایت دارند.  در وب سایت زیر، نمونه‌ای از یک اقدام برای فراخوان وجود دارد، که در محلی مناسب قرار گرفته است.

وجود صفحات خطا

حتما برای شما پیش آمده است که یکی از صفحات سایت را باز کنید و با ارور 404 مواجه شوید. هر چند که این مورد اتفاق خوشایندی نیست اما بسیار رایج است و باید در اسرع وقت برطرف شود. بهترین راه برای رفع این مشکل، ریدایرکت کردن این صفحات است.

چیدمان به هم ریخته

یک وب سایت مملو از اطلاعات گوناگونی است که برای جذب کاربران ارائه شده است. این در حالی است که دامنه‌ی توجه مخاطبان بسیار محدود است. نباید تمام اطلاعات کسب و کار خود را در وب سایت قرار دهید بلکه بهتر است یک طراحی تمیز و قابل ارائه و مختصر آماده کنید.

طراحی ناپایدار

وقتی که یک طراح پایدار در تمام صفحات سایت وجود نداشته باشد، مخاطب سردرگم می‌شود. فرض کنید سایتی را دارید که نوع فونت و رنگ المان‌های صفحات آن متفاوت است. وقتی کاربر وارد این سایت می‌شود، نمی‌داند که آیا سایتی یکسان است یا وارد فضایی متفاوت شده است.

تمام اشتباهاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، می‌توانند میزان موفقیت کسب و کار شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین رعایت کردن آن‌ها می‌تواند سایتی بهینه با میزان بازدید بالا برای شما فراهم کند.

منبع: https://wikidemy.ir/typical-website-fails/

tina بازدید : 44 یکشنبه 13 تیر 1400 نظرات (0)


امروزه هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد تا از طریق آن بتواند نوع فعالیت و ارزش کاری خود را به دیگران معرفی کند. خواه یک سایت جدید را طراحی کنید، خواه در حال طراحی مجدد یک وب سایت باشید، به هر حال دانشتن اینکه چه چیزی باید در آن وجود داشته باشد بسیار ضروری است. از این گذشته، اولین برداشت بازدیدکننده بسیار اهمیت دارد. در ادامه ما لیستی کامل از المان‌های ضروری برای طراحی سایت پیشرفته تهیه کرده‌ایم.

لیست المان‌های ضروری برای طراحی سایت پیشرفته


همان‌طور که بازاریابی یک استراتژی مشخص دارد، وب سایت یک شرکت باید اهدافی از پیش تعرف شده داشته باشد و علاوه بر این راهی وجود داشته باشد تا بتوان میزان موفقیت را اندازه گیری کرد. دانستن اینکه یک وب سایت چه نقشی در استراتژی کلی یک کسب و کار دارد، می‌تواند تعیین کند که چه محتوایی قرار است در آن قرار گیرد، ظاهر وب سایت چگونه باید طراحی شود و چگونه باید سازماندهی شود.

هدف از ساختن یک وب سایت می‌تواند، برندسازی یا افزایش تعداد مشتری باشد. در ادامه می‌خواهیم به المان‌هایی اشاره کنیم که نه تنها باعث رشد یک برند شود بلکه برای طراحی پیشرفته‌ی یک سایت ضروری هستند.

افزایش تعداد مشتری


ارسال خبرنامه، تبلیغات، دعوتنامه برای وبینار و دیگر ابزارهای بازاریابی، راه‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توان تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کرد. از این طریق میزان Call to action سایت بسیار افزایش خواهد یافت.

در واقع باید راهی وجود داشه باشد تا بتوان در اسرع وقت ایمیل بازدیدکنندگان را دریافت کرد تا آن‌ها به مشتریان بالقوه‌ی ما تبدیل شوند.

به عنوان مثال، یک فروشگاه به نام Magnolia Bakery به محض ورود کاربر به سایت یک فرم ثبت نام به او نمایش می‌دهد تا ایمیل آن را دریافت کند.

برندسازی


یکی دیگر از المان‌های ضروری برای طراحی یک وب سایت مدرن برند سازی آن است. طراحی سایت به راحتی می‌تواند هویت یک کسب و کار را تقویت کند و ارزش خدمات و محصولات آن را به راحتی افزایش دهد. با این کار می‌توان داستان یک کسب و کار را روایت کرد و نشان داد که چه طور یک کسب و کار در مقایسه با کسب و کارهای دیگر متفاوت خواهد بود.
به عنوان مثال به لندینگ پیج سایت Weleda نگاه کنید. ماهیت برند، که مطابق با محصولات طبیعی آن است را نمایش می‌دهد. سایه‌های سبزی که در تمام سایت وجود دارد به راحتی این موضوع را منعکس می‌کند.

اگر به دنبال این هستید که سایتی متناسب با برند خود  داشته باشید به صفحه‌ی طراحی سایت وردپرس ما مراجعه کنید تا امکاناتی متناسب با نیاز شما فراهم کنیم.


اطلاعات کافی و تکمیلی


یک وب سایت باید منابعی کافی از قبیل اطلاعات تماس، منابع آموزشی نظیر فیلم، مقاله و سایر مطالب را در اختیار مشتریان قرار دهد. این اطلاعات باید تا حدی باشد که نه تنها نیاز مشتریان را برطرف کند بلکه آن‌ها را برای مراجعه به یک کسب و کار دیگر باز دارد.

محتوای تکمیلی نظیر راهنمای سایزی که در تصویر برند Elizabeth Suzann می‌بینید، اطلاعاتی کافی به مشتریان در زمینه‌ی سایز لباس می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود که مشتریان بتوانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.


شما به عنوان صاحب یک تجارت نباید اجازه بدهید که وب سایت شما مشابه دیگر وب سایت‌هایی که کسب و کاری مشابه شما را تبلیغ می‌کنند، به نظر بیاید. فارغ از اینکه کسب و کار شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند، باید منعکس کننده‌ی شخصیت کاری شما باشد.

بهترین برندها روشی منحصر به فرد دارند. به عنوان مثال به برندهایی مثل apple و hallmark  دقت کنید. این برندهای به گونه‌ای محصولات خود را ارائه می‌کنند که از دیگر محصولات متمایز باشند. المان‌های ضروری یک وب سایت مدرن باید به گونه‌ای باشد که نه تنها اطلاعات مفید را به مخاطبان منتقل کند، بلکه باید بتواند افراد را به خود مشغول کند و انگیزه‌ی مطالعه‌ی بیشتری برای آن‌ها به وجود بیاورد.

پیروی از ساختار و سازماندهی مشخص


معماری و ناوبری اطلاعات باید به روشی منطقی پیاده‌سازی شود. مسیرهای موجود در صفحات وب و محتوای آن‌ها باید به گونه‌ای طراحی شود که بازدیدکنندگان هیچ یک از بخش‌های مهم و هیچ‌کدام از Call to action ها را از دست ندهند. پیمایش در تمام صفحات باید از الگوهای تکراری پیروی کند و حسی یکنواخت را برای تمام کاربران به وجود بیاورد. هر المانی باید به صورت هدفمند در هر قسمت از سایت قرار بگیرد. نباید هیچ مشکلی در روند بازدید کاربر از قسمت‌های مختلف سایت وجود داشته باشد.
به عنوان مثال برند Blue Bottle Coffee پیمایش خود را به سه بخش اصلی فروشگاه، بازدید و یادگیری تقسیم کرده است. این دسته‌بندی و پیوندهای بعدی که به محتوای مرتبط وصل شده‌اند، هر کسی را که می‌خواهد اطلاعات بیشتری در مورد برند و قهوه بدست بیاورد، در مسیری واضح و درست هدایت می‌کند.


تجربه‌ی کاربری (UX) متمایز


وقتی سایت‌های مختلفی از شرکت‌های متفاوتی را مدام بررسی کنید، ممکن است حساسیت تجربه‌ی کاربری به مرور برای شما کم‌رنگ شود. اما واقعیت این است که یک وب سایت، بدون تجربه‌ی کاربری مناسب همانند یک فضای خالی است که تنها با متن پر شده است. UX  به یک وب سایت می‌تواند یک شخصیت جداگانه برای یک سایت ایجاد کند.

تجربه‌ی کاربری چندین المان مهم مانند پالت رنگ، تایپوگرافی و المان‌های بصری را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا فضایی روح بخش برای سایت ایجاد کند. اگر تجربه‌ی کاربری مناسبی وجود نداشته باشد، تنها تعدادی عکس و متن بدون هیچ هدف خاصی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. در ادامه به چند اصل مهم برای طراحی UX اشاره خواهیم کرد که در ایجاد وب سایتی خاص و منحصر موثر خواهد بود.

  • رعایت سادگی در مقابل پیچیدگی
  • نظم و ترتیب در مقابل به هم ریختگی
  • مورد استفاده بودن در مقابل تکنیکی بودن بیش از حد
  • بهبود طراحی برای دستگاه موبایل


برای داشتن یک سایت که المان‌هایی حیاتی از قبیل تجربه‌ی کاربری حرفه‌ای را در بر داشته باشد و با قیمتی مناسب طراحی شود می‌توانید به صفحه قیمت طراحی سایت ویکی دمی مراجعه کنید و سایت خود را سفارش دهید.

محتوای به روز


حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که وارد وب سایت‌هایی شوید که ساختار صفحه‌ی لندینگ، محتوای بلاگ  و قسمت‌های مختلف آن به روز نشده باشند. وقتی وارد این سایت‌ها می‌شوید، احساس می‌کنید که سالیان سال است که به حال خود رها شده‌اند. یک از کارهایی که می‌تواند این سایت‌ها را زنده نگه دارد این است که تبلیغات به روز در آن‌ها قرار دهید. بلاگ آن را آپدیت کنید. ویدئو جدید در آن قرار دهید. سایت را با محتوای با کیفیت به روز نگه دارید. محصولات خاص یا محصولاتی با قیمت مناسب را در بخش‌های بالایی وب سایت قرار دهید.
وقتی محتوای سایت شما به روز شود، رتبه‌ی سایت به مرور افزایش خواهد یافت و به مرور گوگل موضوع سایت شما را درک خواهد کرد و البته این کار به گوگل نشان می‌دهد که این وب سایت فعال است.

کلام  آخر


وقتیکه می‌خواهید یک وب سایت را طراحی کنید، همواره باید به یاد داشته باشید که چه طور می‌توان بخش‌های مختلف سایت را کنار یکدیگر قرار داد تا سایت بهترین بازدهی را برای مخاطبان داشته باشد. برای موفقیت یک سایت باید محتوای مفید، عناصر بصری و تعاملی، ناوبری آسان و هویت یک برند به خوبی کنار یکدیگر قرار بگیرند تا کسب و کار شما موفق شود.

منبع: https://wikidemy.ir/elements-of-a-website/

tina بازدید : 47 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)


اگر بخواهیم از استان‌هایی نام ببریم که از جهات گوناگون شهری، مناسب برای زندگی و سرمایه‌گذاری هستند، باید نام خراسان رضوی و به خصوص شهر مشهد را اول لیست قرار دهیم. آثار تاریخی به جا مانده در این استان گویای این است که استان خراسان رضوی پیشینه‌ی تاریخی بسیار غنی دارد. آرامگاه امام رضا، آرامگاه نادرشاه، خواجه ربیع، فردوسی، گنبد خشتی و گنبد هارونیه تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر برای گردشگری هستند. شاندیز، طرقبه، زشک و ده‌ها مکان دیگر بخشی از آثار تاریخی جذاب برای مسافران و ساکنان این شهر هستند.

البته ما می‌دانیم که انواع صنایع مختلف نظیر صنایع غذایی، نساجی، پوشاک و صنایع فلزی و غیر فلزی در استان خراسان رضوی و به خصوص شهر مشهد قرار دارند. همین ویژگی‌ها موجب شده است تا ما به عنوان یک تیم متخصص تمایل داشته باشیم تا در کنار هم‌وطنان خراسانی قرار بگیریم و به آن‌ها کمک کنیم تا فرم کسب و کار خود را با طراحی سایت در خراسان رضوی، بسیار حرفه‌ای و مدرن سازند. در ادامه به مراحل و خدمات مختلف طراحی وب سایت در استان خراسان رضوی که توسط تیم متخصص ویکی دمی ارائه می‌شود، اشاره خواهیم کرد.


مراحل طراحی سایت در خراسان رضوی توسط ویکی دمی


یکی از مهمترین سوالاتی که بسیاری از مشتریان به هنگام سفارش طراحی سایت از ما می‌پرسند این است که طراحی یک وب سایت طبق چه مراحلی انجام می‌شود؟ باید بگوییم که اولین مرحله از این بخش، شناسایی نیازهای شما از طراحی سایت است. سپس بر اساس نیازهای شما یک سایت با امکاناتی متناسب با نیاز شما طراحی و تحویل داده می‌شود. در ادامه ما خلاصه‌ای از مراحل طراحی وب سایت در خراسان رضوی را برای شما ارائه کرده‌ایم.

  • پر کردن فرم سفارش سایت
  • عقد قرارداد
  • دریافت اطلاعات کامل از مشتری
  • طراحی UX (تجربه کاربری)
  • کدنویسی و اجرای UI
  • تست سایت و تحویل به مشتری


بهترین سایت طراحی فروشگاه در مشهد کدام است؟


ما می‌دانیم که یکی از مهمترین‌ سوالات شما مشتریان که به دنبال راه‌اندازی یک وب سایت در شهر مشهد برای مشاغل خود هستید این است که بهترین سایت طراحی فروشگاه در مشهد کدام است؟ اولا باید بدانید که شرکت طراحی سایت باید سابقه‌ای طولانی در طراحی سایت‌ داشته باشد تا بتواند از پس چالش‌های موجود بر بیاید. ثانیا میزان تجربه‌ی آن شرکت، در ارتباط با طراحی انواع سایت‌های کوچک و بزرگ فروشگاهی بسیار اهمیت دارد. زیرا طراحی سایت‌های فروشگاهی با طراحی سایت‌های شرکتی بسیار متفاوت است و باید امکانات و ویژگی‌های مختلفی برای آن‌ها در نظر گرفت. در ادامه می‌توانید بخشی از خدماتی را مشاهده کنید که ملاک و معیاری ضروری برای انختاب بهترین سایت طراحی فروشگاه در مشهد به حساب می‌آید.

  • امکان مشاوره اختصاصی
  • طراحی UI و UX به طور سفارشی
  • طراحی اختصاصی صفحات
  • کدنویسی اختصاصی سایت
  • طراحی ریسپانسیو سایت
  • تست کامل سایت قبل از راه‌اندازی
  • و . . .


بهترین شرکت‌های طراحی سایت در مشهد کدام‌اند؟


یکی از مهمترین سولاتی که تمام صاحبان کسب و کار به هنگام سفارش طراحی سایت از خود می‌پرسند این است که بهترین شرکت‌های طراحی سایت در مشهد کدام یک هستند؟ در واقع این شرکت‌ها را چگونه می‌توان یافت؟

وقتیکه می‌خواهید بهترین شرکت را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید باید به یاد داشته باشید که این شرکت باید تجربه‌ای کافی در زمینه‌ی طراحی بهترین سایت‌های شرکتی، فروشگاهی و شخصی داشته باشد. از طرفی از تیمی تشکیل شده باشد که همگی تخصصی کافی در زمینه‌ی طراحی سایت در طی سال‌های طولانی کسب کرده باشند.

علاوه بر این موارد، تیم طراحی سایت با در جریان قراردادن مشتری در روند طراحی وب سایت در مشهد، باید بتواند نیازهای مشتری را در هر مرحله برطرف کند. البته ناگفته نماند که با این کار، مشتری به راحتی می‌تواند به تیم طراحی سایت اعتماد کند.
سابقه و تجربه‌ی ویکی دمی به اندازه‌ای است که می‌تواند به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد در کنار هم‌وطنان خود قرار گیرد.

قیمت طراحی سایت در مشهد


وقتیکه یک مشتری برای سفارش طراحی سایت به ما مراجعه می‌کند، اولین سوالی که برای او مطرح است، تعرفه طراحی سایت در مشهد چه قدر است؟

باید بگوییم این تعرفه برای طراحی سایت‌های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال هزینه‌ی طراحی یک وب سایت فروشگاهی که انواع کالاها را شامل می‌شود، بسیار بیشتر از هزینه‌ی طراحی یک وب سایت فروش آنلاین با محصولاتی محدود است. همچنین میزان هزینه‌ی مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت شخصی بسیار کم‌تر از هزینه‌ی مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت برای یک شرکت با خدماتی متنوع است.


وردپرس؛ راهی آسان برای طراحی وب سایت در خراسان رضوی


یکی از پیشنهادات همیشگی ما به مشتریان، استفاده از وردپرس برای طراحی وب سایت در خراسان رضوی است. وردپرس ابزاری آسان، چه برای اضافه کردن و طراحی المان‌های سایت توسط تیم متخصص ما و چه برای مدیریت وب سایت توسط شما، به عنوان یک مشتری است. همچنین پشتیبانی سایت‌های وردپرسی بسیار آسان و سریع انجام می‌شود.

علاوه بر مواردی که بالا به آن‌ها اشاره کردیم، وقتی برای طراحی یک سایت در خراسان رضوی از وردپرس استفاده شود، امنیت سایت بسیار بالا است و سئو سایت به راحتی انجام خواهد شد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات کافی در ارتباط با ویژگی‌ها، امکانات و قیمت طراحی یک سایت با وردپرس در خراسان رضوی هستید، می‌توانید به صفحه طراحی سایت وردپرسی مراجعه کنید.

ما می‌دانیم که طراحی سایت در مشهد و به طور کلی طراحی انواع وب سایت‌ها در خراسان رضوی یکی از نیازهای ضروری برای تمام فروشگاه‌های فیزیکی و شرکت‌های مختلف است. با این کار، میزان فروش و در نتیجه درآمد به مرور افزایش خواهد یافت و فرم سنتی خرید و فروش به مرور به فرمی مدرن تبدیل خواهد شد.
از همه مهمتر اینکه مشتریان برای خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود به مراجعه‌ی حضوری نیازی نخواهند داشت.

منبع: https://wikidemy.ir/razavi-khorasan-web-design/

tina بازدید : 44 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از مهمترین و پرچالش‌ترین وب سایت‌هایی که برای طراحی، به تیم ویکی دمی  سفارش داده می‌شود، طراحی سایت‌ ورزشی است. طراحی یک وب سایت ورزشی به تجربه‌ای کافی در طراحی سایت‌ نیاز دارد. این گونه سایت‌ها مخاطبان بسیاری دارد که تمام آن‌ها نیاز دارند، اطلاعات لحظه به لحظه را در سایت بخوانند. همچنین فونت و رنگ سایت باید طوری در نظر گرفته شود، که هم مورد پسند مخاطب قرار گیرد و هم خوانا باشد. علاوه بر این‌ها سایت ورزشی باید به صورت ریسپانسیو طراحی شود تا مخاطبان به راحتی بتوانند در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیازشان را در گوشی موبایل خود مطالعه کنند.

خدمات ویکی دمی برای طراحی سایت ورزشی
تیم متخصص ویکی دمی سال‌ها است که به طراحی انواع سایت‌ها در پلتفرم‌های مختلف می‌پرازد. طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، وردپرس و مشاغل مختلف بخشی از سوابق آن است. ما برای وب سایت‌های مختلف، متناسب با نیاز مخاطبان، خدمات مختلفی در نظر می‌گیریم. در ادامه می‌توانید به بخشی از خدمات ویکی دمی در طراحی یک وب سایت حرفه‌ای ورزشی را مطالعه کنید.

طراحی ریسپانسیو
تمام سایت‌های طراحی شده توسط تیم ما، به گونه‌ای هستند که کاربران به راحتی بتوانند متون نوشته شده را در گوشی موبایل خود بخوانند، عکس و فیلم‌های آن را ببینند و بتوانند به المان‌‌های مختلف آن از قبیل دکمه و منو دسترسی داشته باشند.

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری حرفه‌ای
طراحی گرافیکی جذاب و تجربه‌ی کاربری مناسب از اهداف همیشگی ما در طراحی انواع سایت‌ها ازجمله وب سایت ورزشی است.

طراحی اختصاصی صفحات
یک اصل مهم در طراحی وب سایت ورزشی، طراحی اختصاصی صفحات آن است. ما طراحی گرافیکی آن را به گونه‌ای انجام خواهیم داد که سبک خدمات و برند آن سایت مطابق و هماهنگ با سلیقه و نوع برند آن شرکت باشد.

سئو سایت
سئو سایت به عنوان بخشی جدانشدنی در طراحی سایت است. اگر سایت ورزشی شما به خوبی طراحی شود اما رتبه‌ی خوبی در گوگل نداشته باشد طبیعتا درآمدنی نیز نخواهد داشت. 
امکانات مهم در طراحی وب سایت ورزشی کدام اند؟
سایت‌های ورزشی همانند دیگر سایت‌ها، امکاناتی تخصصی دارند که باید تمام آن‌ها را در سایت قرار داد. برخی از این امکانات مشابه انواع دیگر سایت‌ها است ولی برخی امکاناتی تخصصی را شامل می‌شوند. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

عکس و متن با کیفیت و به روز
اطلاعات تمام سایت‌های ورزشی، به طور روزانه آپدیت می‌شوند. بنابراین عکس‌های آن‌ها باید به روز و با کیفیت باشند.

امکان پخش زنده
در تمام سایت‌های ورزشی باید بخشی وجود داشته باشد که کاربران بتوانند تمام رویدادهای ورزشی را به طور زنده تماشا کنند.

بخش اعلام نتایج مسابقات
یک از مهمترین بخش‌ها به هنگام طراحی یک وب سایت ورزشی، در نظر گرفتن بخشی است که نتایج تمام مسابقات را اعلام می‌کند. بخش زیادی از مخاطبان ورزش، سایت‌های ورزشی را تنها برای اعلام نتایج مسابقات بررسی می‌کنند.

بخش پیش بینی نتایج
یکی از مبتکرانه ترین بخش‌ها در سایت‌های ورزشی، همان بخش پیش‌بینی مسابقات است. زیرا این بخش باعث حضور بیشتر کاربران در سایت می‌شود و در نتیجه به لحاظ سئو تاثیری مثبت خواهد داشت. سعی ما بر این است که این بخش را در تمام سایت‌های خود قرار دهیم.

بخش خبر ورزشی
یکی از پرچالش‌ترین بخش‌ها در سایت‌های ورزشی اخبار روزانه است. این اخبار برای طیف وسیعی از مخاطبان ورزشی و غیر ورزشی جذاب است. در این بخش که معمولا به صورت یک منو بالای صفحه قرار می‌گیرد، اخبار تمام خبرگزاری‌های ورزشی به صورت روزانه وجود خواهد داشت. البته این اخبار معمولا به طور روزانه آپدیت می‌شوند.
بخش پیش بینی نتایج
یکی از مبتکرانه ترین بخش‌ها در سایت‌های ورزشی، همان بخش پیش‌بینی مسابقات است. زیرا این بخش باعث حضور بیشتر کاربران در سایت می‌شود و در نتیجه به لحاظ سئو تاثیری مثبت خواهد داشت. سعی ما بر این است که این بخش را در تمام سایت‌های خود قرار دهیم.


پخش آگهی
پخش آگهی در سایت‌های ورزشی، یک روش مرسوم برای درآمدزایی است، بنابراین باید در صفحات مختلف آن به خصوص صفحه‌ی اول، مکانی برای پخش آگهی وجود داشته باشد.

امکان ثبت نام
مخاطبان سایت‌های ورزشی علاقه‌ی بسیاری به خواندن مطالب روزانه ورزشی دارند. باید امکان ثبت نام در سایت و خبرنامه برای تمام آن‌ها وجود داشته باشد تا به راحتی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند. البته این بخش طراحی سایت فروشگاهی ورزشی که طیف کالاهای متنوعی را به  فروش می‌رساند، بسیار ضروری است.

گالری تصاویر و فیلم
در بین طرفداران فوتبال بخشی از افراد وجود دارند که می‌خواهند خبرهای داغ ورزشی را با تصاویر و فیلم‌های مربوطه دنبال کنند. گالری تصاویر برای این طیف از مخاطبان بسیار جذاب است.

ویژگی‌های ضروری در طراحی وب سایت ورزشی
علاوه بر امکاناتی که برای طراحی یک سایت ورزشی، در نظر گرفته‌ایم، ویژگی‌هایی وجود دارد که برای تمام این سایت‌ها ضروری است. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

سرعت بالا
یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در طراحی انواع وب سایت‌های ورزشی در نظر گرفت، سرعت لود بالای آن‌ها است. زیرا اکثر مخاطبان ورزشی می‌خواهد تا اطلاعات ورزشی را در کمترین زمان ممکن مطالعه کنند. بنابراین سایت باید به سرعت لود شود و اطلاعات آن در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

طراحی ریسپانسیو
یکی از حیاتی‌ترین ویژگی‌هایی که باید در طراحی هر سایت ورزشی در نظر گرفت، ریسپانسیو بودن آن است. اگر یک سایت ورزشی ریسپانسیو نباشد، عکس، متن، منو و دیگر بخش‌های سایت به خوبی در موبایل و تبلت نمایش داده نمی‌شود. این در حالی است که اکثر افراد از موبایل برای خواندن اخبار ورزشی استفاده می‌کنند.


سادگی در طراحی
سایت‌های ورزشی جزو آن دسته از وب سایت‌ها هستند که طیف زیادی از اطلاعات باید در صفحه‌ی اصلی آن قرار بگیرند. با این روش، تمام اطلاعات مورد نظر کاربران در دسترس هستند. بنابراین سادگی در طراحی صفحه اصلی یا Home بسیار اهمیت دارد.
طراحی UI و UX حرفه‌ای
سایت‌های ورزشی مملو از متن و عکس‌های مختلف از اخبار جدید و تبلیغات گوناگون است. اگر طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری این سایت‌ها مناسب نباشد، کاربر به راحتی سردرگم می‌شود.

دراین مقاله ما سعی کرده‌ایم تا به بخش مهمی از ویژگی‌ها و امکاناتی که ما برای طراحی سایت  ورزشی در ضروری می‌دانیم، اشاره کنیم. شرکت ویکی دمی به همراه تیم متخصص خود می‌تواند سایتی را مطابق با نیاز کاربران طراحی و راه‌اندازی کند.

منبع: آکادمی طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

tina بازدید : 47 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

کسانی که به طور مداوم به موسیقی گوش می‌دهند در اکثر مواقع به سراغ وب سایت‌هایی می‌روند که لیستی از انواع موسیقی‌ها در ژانرهای مختلف را دارند.سپس با جستجوی آهنگ مورد نظر خود و با کلیک روی دکمه‌ی پخش به آن گوش می‌دهند. با این شرایط طراحی سایت موسیقی یک امر ضروری است چون نه تنها طرفداران جدی موسیقی بلکه بخش زیادی از افراد به هنگام کار، پیاده‌روی یا اوقات فراغت، گوش دادن به موسیقی بخش جدانشدنی زندگی آن‌ها است. علاوه  بر این موضوع، آموزشگاه‌های بسیاری هستند که نیاز دارند تا برای توسعه‌ی کسب و کار خود، سایتی برای آموزش آنلاین و معرفی فعالیت‌های خود طراحی کنند. ما در شرکت ویکی دمی با سابقه‌ای طولانی که در زمینه‌ی طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و اختصاصی داریم، می‌توانیم یک وب سایت موزیک با امکاناتی مناسب برای شما طراحی کنیم.

هزینه طراحی سایت موسیقی چه قدر است؟
یکی از اولین سوالاتی که برای افرادی که به دنبال راه اندازی سایت دانلود موزیک یا راه‌اندازی یک وب سایت موسیقی برای آموزشگاه موسیقی خود هستند، مطرح می‌شود این است که هزینه‌ی  طراحی این وب سایت، چه قدر است. باید بگوییم این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر سایت شما برای دانلود موزیک طراحی شده باشد و قرار باشد ژانرهای مختلف موسیقی در این صفحه قرار بگیرد، پس تعداد صفحات آن باید بسیار زیاد باشد. هر صفحه نیز باید طراحی گرافیکی متناسب با سبک موسیقی خود را داشته باشد.
از طرفی چون قرار دادن آهنگ در صفحه‌ی یک وب سایت، حجم صفحه را بالا می‌برد، باید تکنیک‌هایی استفاده شود که سرعت صفحه کاهش پیدا نکند. این مورد نیز هزینه طراحی سایت موزیک را به راحتی افزایش می‌دهد.

طراحی سایت برای یک آموزشگاه موسیقی نیز دغدغه‌های خود را دارد. قرار دادن رزومه‌ی آموزشگاه و تمام اساتید فعال در آن یکی از موارد مهم است. از طرفی برخی از آموزشگاه‌های بخش آموزش آنلاین را نیز به امکانات خود اضافه می‌کنند. در این مورد نیز طراحی UI ، UX ، کدنویسی سایت و بالا بردن سرعت سایت بسیار اهمیت دارد. تمام این موراد می‌تواند بر قیمت طراحی وب سایت موثر باشد. در ادامه به طور مختصر به عواملی که بر هزینه‌ی طراحی وب سایت موزیک تاثیرگذار است اشاره خواهیم کرد.

  • طراحی UI و UX حرفه‌ای
  • کدنویسی اختصاصی
  • حجم هاست مورد نیاز
  • سئو پیشرفته سایت
  • تعداد صفحات سایت
  • و . . .

اگر به یک لیست جامع از امکانات و قیمت‌های مختلف نیاز دارید می‌توانید روی لینک صفحه قیمت طراحی سایت ویکی دمی کلیک کنید تا خیالتان بابت میزان بودجه‌ای که باید صرف کنید راحت باشد.

خدمات ویکی دمی برای طراحی وب سایت موسیقی
برای انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت، بهتر است در مرحله‌ی اول به نوع خدمات آن شرکت توجه کنید. اینکه آن شرکت می‌خواهد سایت شما را با استفاده از وردپرس طراحی کند یا پلتفرم‌های دیگری را برای طراحی آن در نظر خواهد گرفت، موضوع مهمی است. بالابردن سرعت صفحات سایت نیز یکی دیگر از موارد بسیار پراهمیت است. همچنین ارائه‌ی پشتیبانی مناسب بعد از طراحی سایت، موضوع حیاتی دیگری است که به هنگام سفارش طراحی سایت موزیک باید به آن توجه کنید.

در ادامه لیستی از خدمات ویکی دمی برای طراحی وب سایت موزیک اشاره خواهیم کرد.

  • مشاوره اختصاصی
  • طراحی تجربه کاربری پیشرفته
  • طراحی رابط کاربری حرفه‌ای
  • طراحی اختصاصی صفحات وب سایت
  • کدنویسی و طراحی قالب‌های اختصاصی
  • تست کامل سایت قبل از راه‌اندازی
  • طراحی ریسپانسیو
  • و . . .


طراحی سایت موزیک با وردپرس چگونه انجام می‌شود؟
یکی از درخواست‌هایی که بخش زیادی از مشتریان از ما دارند این است که چگونه خودشان می‌توانند یک سایت موزیک را با استفاده از وردپرس طراحی کنند. البته بخش زیادی از مشتریان ما هم به دنبال سفارش طراحی سایت موزیک با وردپرس هستند. اگر می‌خواهید طراحی سایت را خودتان انجام دهید به شما توصیه می‌کنیم به صفحه‌ی آموزش طراحی سایت با وردپرس در سایت ما مراجعه کنید تا اطلاعات جامعی در این مورد بدست بیاورید.

اگر می‌خواهید که طراحی سایت خود را به ما بسپارید، باید بگوییم انتخاب درستی انجام داده‌اید. زیرا وردپرس ابزاری آسان و سریع برای این کار به حساب می‌آید. سایت‌هایی که با وردپرس طراحی می‌شوند نه تنها سرعت لود بلایی دارند بلکه سئو پسند نیز هستند. سایت‌های وردپرسی ایمنی بسیار بالایی دارند و توسط اکثر شرکت‌ها پشتیبانی می‌شوند.  در ادامه به مراحل طراحی سایت وردپرس در ویکی دمی اشاره خواهیم کرد.

  • تنظیم جلسه‌ی مشاوره
  • تعیین امکانات و نیازمندی‌ها
  • طراحی UX
  • طراحی UI
  • کدنویسی سایت
  • تست سایت
  • تحویل به مشتری


راه‌اندازی سایت دانلود موزیک چگونه انجام می‌‍شود؟
یکی از پرطرفدارترین سایت‌ها برای طراحی و راه‌اندازی، سایت‌های دانلود موزیک است. زیرا اکثر افراد به هنگام انجام کارهای مختلف، عادت دارند به موسیقی گوش دهند. بنابراین طراحی این گونه سایت‌ها بسیار کاربردی است. اما در طراحی این سایت‌ها باید چندین نکته را که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم در نظر بگیرید.

  • در نظر گرفتن حجم هاست بالا
  • طراحی تعداد زیادی از صفحات
  • در نظر گرفتن ژانرهای مختلف موسیفی
  • طراحی UI و UX حرفه‌ای
  • طراحی ریسپانسیو
  • امکان جستجو با نام آهنگ
  • امکان جستجو با نام خواننده
  • امکان جستجو با نام آهنگساز
  • امکان پخش آنلاین
  • امکان دانلود موسیقی
  • امکان پخش دموی آهنگ
  • نمایش متن آهنگ
  • امکان دانلود آهنگ در فرمت‌های مختلف
  • درج بیوگرافی هنرمند
  • درج بیوگرافی آلبوم


طراحی سایت آموزشگاه موسیقی
این روزها صاحبان آموزشگاه‌های مختلف موسیقی به دنبال آن هستند که بتوانند یک سایت برای ارائه‌ی رزومه‌ی آموزشگاه و تدریس آنلاین داشته باشند. همان‌طور که در بخش‌های قبل اشاره کردیم، یکی از مهمترین موارد برای این طراحی یک سایت آموزشگاه موسیقی در نظر گرفتن یک هاست قوی است که بتوان حجم بالایی از فیلم و صدا از نمونه کارهای اساتید و دروس آموزشی را در آن قرار داد.

از طرفی طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری این سایت‌ها باید بسیار قوی باشد تا کاربر در آن سردرگم نشود. البته برای بالابردن سرعت طراحی سایت بهتر است این سایت‌ها به طور اختصاصی کدنویسی شوند.

 

با طراحی وب سایت موسیقی، یکی نیازهای اصلی مخاطبان موسیقی که دوست دارند موسیقی‌هایی در ژانرهای مختلف را گوش دهند، برطرف خواهد شد. هزینه‌ی طراحی این نوع از سایت‌ها با توجه به نیاز شما مشخص خواهد شد. از طرفی استفاده از پلتفرمی به نام وردپرس می‌تواند کار طراحی این گونه وب سایت‌ها را بسیار آسان کند.

منبع: https://wikidemy.ir/music-web-design/

tina بازدید : 42 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از مهمترین کارهایی که می‌توان برای رونق کسب و کار یک دندانپزشک انجام داد، طراحی سایت دندانپزشکی است. فرض کنید شما به عنوان یک دندانپزشک سابقه‌ای طولانی در حرفه‌ی خود دارید و خدماتی مناسب به مشتریان خود ارائه می‌کنید. از طرفی شما نیاز دارید که طیف وسیع‌تری از مشتریان شما را بشناسند و بتوانند به راحتی و در اسرع زمان یک وقت ویزیت را رزرو کنند.

طراحی وب سایت دندانپزشکی این کار را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. ما می‌توانیم سایتی را برای شما طراحی کنیم که تمام این امکانات و ویژگی‌ها را به خوبی شامل شود.


چرا به طراحی یک سایت دندانپزشکی نیاز دارید؟
وقتی یک بیمار به دنبال رفع درد و بیماری دندان‌هایش است، اولین کاری که انجام می‌دهد، پیدا کردن یک دکنر حرفه‌ای است. برای این کار به سراغ لپ تاپ یا موبایل خود می‌رود و جستجو در گوگل را آغاز می‌کند. اگر شما به عنوان یک دندانپزشک، سایتی حرفه‌ای با رتبه‌ی بالا در گوگل نداشته باشید مطمئنا کاربران نمی‌توانند سایت شما را ببینند و از خدمات شما استفاده کنند.. طراحی یک سایت دندانپزشکی و استفاده از خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت ویکی دمی کار را برای شما و مشتریان شما بسیار آسان خواهد ساخت.

امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت دندانپزشکی چیست؟
در این بخش قصد داریم به امکاناتی اشاره کنیم که ما با قرار دادن آن‌ها کنار یکدیگر، یک سایت دنداپزشکی با امکانات کامل را فراهم خواهیم کرد. با اطلاع از این امکانات می‌توانید به هنگام سفارش طراحی سایت، دقیقا انتظارات خود را از قبل تنظیم کنید و مطابق با آن روند طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی را دنبال کنید. در ادامه به شرح مفصلی از این امکانات خواهیم پرداخت.

رزومه‌ی پزشک
این بخش از سایت اهمیت زیادی دارد. زیرا وقتی میزان سابقه‌ی فعالیت پزشک، موفقیت‌های علمی و گواهینامه‌های پزشک نمایش داده می‌شوند، مشتریان سایت شما راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند.
بخش پرسش و پاسخ
ما در سایت شما بخشی به نام پرسش و پاسخ در نظر میگیریم که در آن پرسش‌های متداولی که مشتریان شما از شما می‌پرسند را به همراه جواب آن‌ها در این بخش قرار می‌دهیم. با این کار در وقت خود و بیماران خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد.

بخش چت آنلاین
چت آنلاین یکی از امکانات ضروری است در این نوع از سایت‌ها است. بیماران می‌توانند بدون مراجعه‌ی حضوری به کلینیک شما، سوالات خود را با استفاده از بخش چت آنلاین بپرسند.

بخش خدمات و تعرفه‌ها
در این بخش ما تمام خدمات درمانی و زیبایی و تعرفه‌های مربوط به طراحی سایت داندانپزشکی را معرفی خواهیم کرد. با این کار مشتریان شما به راحتی می‌توانند بدون تماس تلفنی از هزینه‌های مجموعه‌ی شما آگاهی پیدا کنند و این هزینه‌ها را با دیگر پزشکان و کلینیک‌ها مقایسه کنند.


سیستم رزرو آنلاین
یکی از بخش‌هایی که کار مشتریان را برای تعیین وقت آسان می‎کند، سیستم رزرو آنلاین است. مشتریان شما با استفاده از این بخش خدمات مورد نیاز خود را تعیین خواهند کرد و با پرداخت هزینه‌ی ویزیت رزرو را انجام خواهند داد.

بخش مقاله‌ها، اخبار و تازه‌های دندانپزشکی
یکی از مهمترین بخش‌ها در طراحی وب سایت دندانپزشکی، بخش وبلاگ و اخبار آن است. ما در وبلاگ این سایت‌ها مقالات مختلفی در ارتباط با دندانپزشکی قرار می‌دهیم. همچنین در بخش اخبار، مشتریان می‌توانند آخرین خبرها و دستاوردهای حوزه‌ی دندانپزشکی را دنبال کنند. این موضوع باعث می‌شود تا میزان بازدیدکنندگان سایت شما افزایش یابد و رتبه‌ی خوبی در فضای گوگل بدست آورید.

صفحه مشاهده‌ی عکس‌های قبل و بعد از عمل بیماران
یکی از امکاناتی که این روزها به خصوص برای جراحی‌های زیبایی دندان در نظر گرفته می‌شود، تهیه‌ی عکس بیماران، قبل از عمل جراحی و بعد از آن است. گذاشتن این عکس‌ها در صفحه‌ای جداگانه می‌تواند کار بیماران را برای انتخاب کلینیک شما بسیار آسان کند.
سیستم ارسال پیامک به بیماران
یکی از مهمترین بخش‌ها در طراحی یک سایت دندانپزشکی، ارسال پیامک به بیمارانی است که در سایت ثبت نام کرده‌اند. وقتی یک بیمار اطلاعات خود را در سایت وارد کند، یک پیامک حاوی تایم رزرو شده، آدرس، شماره‌ی پیگیری و رسید پرداختی برای او ارسال خواهد شد. با داشتن این اطلاعات فرد می‌تواند به راحتی به مطب مراجعه کند و در زمان مشخص شده ویزیت شود.

اتصال به شبکه‌های اجتماعی
با قرار دادن آیکن شبکه‌های اجتماعی در بخش فوتر سایت، کاربران سایت به راحتی می‌توانند صفحه‌ی شما را در شبکه‌های اجتماعی ببینند و از آخرین فعالیت‌ها و تخفیف‌ها با خبر شوند. در بسیاری از موارد، حتی کاربران شما می‌توانند با به اشتراک‌گذاری پست‌های شما میزان مشتریان را افزایش دهند.

خدمات ویکی دمی برای طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی
ما به عنوان یک تیم متخصص می‌دانیم که چه امکانات و ویژگی‌هایی باید برای طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی یا شخصی در نظر گرفت تا نتیجه‌ی کار مطابق با نیاز مشتریان باشد. به عنوان مثال یک سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای طراحی شود که مشتریان به راحتی بتوانند با وارد کردن نام کالا در کادر جستجو آن را به راحتی پیدا کنند.

همچنین برای یک سایت شرکتی، UI و UX حرفه‌ای اهمیت بسیاری دارد. زیرا مشتریان باید بتوانند به صفحات مختلف سایت به راحتی دسترسی داشته باشند.

در ادامه می‌توانید برخی خدمات ویکی دمی برای طراحی وب سایت را ملاحضه کنید.

  • مشاوره اختصاصی
  • طراحی تجربه کاربری پیشرفته
  • طراحی رابط کاربری حرفه‌ای
  • طراحی اختصاصی صفحات وب سایت
  • کدنویسی و طراحی قالب‌های اختصاصی
  • تست کامل سایت قبل از راه‌اندازی
  • و . . .

طراحی یک سایت برای کلینیک دندانپزشکی، یکی از کاربردی‌ترین راه‌ها برای گسترش کسب و کار است. تیم متخصص ما خدمات طراحی سایت را با بهترین امکانات و ویژگی‌ها برای دندانپزشکان فراهم کرده است. البته باید بدانید که پیش از سفارش طراحی سایت، امکاناتی که نیاز دارید را لیست کنید و به هنگام جلسه‌ی حضوری در مورد تمام آن‌ها صحبت کنید.

منبع: https://wikidemy.ir/dentistry-web-design/

tina بازدید : 44 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از مشاغل پرچالش و پردغدغه در دنیای امروز، داشتن یک آرایشگاه یا سالن زیبایی و اداره کردن آن است. رزرو وقت مشتریان، مدیریت کردن خدمات مختلف مورد نیاز آن‌ها، بازاریابی بیشتر و گسترش کسب و کار موجب شد که بخش زیادی از آرایشگرها طراحی سایت آرایشگاه یا سالن زیبایی را به طور جدی‌تر بررسی کنند.

ما در شرکت ویکی دمی، بخشی از خدمات خود را برای طراحی و راه‌اندازی سایت‌های آرایشگاه‌ها اختصاص دادیم. با توجه به سابقه‌ای که در زمینه‌ی طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و وردپرس داریم، می‌تواینم خدماتی مناسب با نیاز شما ارائه کنیم.


چرا به طراحی سایت آرایشگاه نیاز دارید؟
یک آرایشگر که یک سالن بزرگ با خدمات مختلف آرایشی را اداره می‌کند، روزانه ده‌ها خدمت مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. وقتی این خدمات متنوع باشد و تعداد  مشتریان هم زیاد شود، مدیریت کردن این چالش‌ها میتواند سخت و پردردسر شود.

به عنوان مثال رزرو وقت مشتریان یک کار روزانه و همیشگی است که باید متناسب با نوع خدماتی که می‌خواهند تایمی به آن‌ها اختصاص داده شود. علاوه بر آن معرفی خدمات سالن آرایشگاه در صورت عدم وجود یک سایت بسیار مشکل است. زیرا تعداد محدودی از افراد از آن مطلع خواهند شد.

در کنار همه‌ی این خدمات ارائه کردن نمونه کارهای متعدد به مشتریان جدید یا مشتریان قدیمی که خدمات جدید میخواهد، باید به صورت حضوری انجام شود که البته این کار می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد. در ادامه به برخی دلایل مهم برای طراحی وب سایت آرایشگاه اشاره خواهیم کرد.

  • صرفه‌جویی در زمان رزرو
  • بازاریابی سریع
  • معرفی خدمات جدبد
  • معرفی آسان‌تر خدمات
  • ارائه‌ی نمونه کار به تعداد بی‌شمار مشتری به طور هم‌زمان
  • تخصیص راحتتر خدمات جداگانه به هر مشتری
  • امکان ارائه‌ی راحت‌تر مشاوره به طور آنلاین
  • گسترش راحت‌تر کسب و کار
  • افزایش اعتبار نزد مشتریان
  • افزایش بازدید از طریق جستجوی محلی


طراحی سایت وردپرسی برای سالن زیبایی
یکی از پیشنهادات همیشگی ما به مشتریان، استفاده از طراحی سایت وردپرسی است. وردپرس ابزاری رایگان است که کار کردن با آن بسیار آسان است. این ابزار ایمنی سایت شما را بسیار افزایش می‌دهد. همچنین سایت‌های وردپرسی سئوپسند هستند و رتبه‌ی خوبی در فضای گوکل می‌توانند بدست بیاورند.  علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، برای تمام سایت‌های وردپرسی، پشتیبانی خوبی وجود دارد. زیرا شرکت‌های زیادی هستند که تجربه‌ی کافی برای کار با این سایت‌ها را دارند.


وقتی یک سایت با وردپرس طراحی می‌شود، سرعت لود آن بسیار بالا است بنابراین کاربران رضایت بیشتری نسبت به بازدید از این سایت‌ها خواهد داشت.


امکانات طراحی وب سایت سالن زیبایی کدام است؟
شما به عنوان یک آرایشگر یک سالن زیبایی دارید که تمام امکاناتی که برای کار خود نیاز دارید را در آن جای داده‌اید. از طرفی خدماتی دارید که وقتی یک مشتری به صورت حضوری یا تلفنی وقت می‌گیرد به او معرفی می‌کنید. وقتیکه ما طراحی وب سایت سالن زیبایی را به عهده می‌گیریم، تمام خدمات اعم از رزرو وقت گرفته تا معرفی کامل و ارائه‌ی نمونه کار را در آن قرار می‌دهیم.

در ادامه به تمام امکاناتی که ما برای طراحی سایت شما در نظر خواهیم گرفت، اشاره خواهیم کرد.

پنل رزرو وقت آنلاین
این بخش یکی از کاربردی‌ترین بخش‌ها برای مشتریان سایت شما است. ما این پنل به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که مشتریان پس از ثبت نام در سایت، بتوانند هر خدمتی که نیاز دارند را انتخاب کنند و پس از پرداخت هزینه نزدیکترین وقت آزاد در آرایشگاه را بتوانند رزرو کنند.

بخش معرفی کارکنان
با معرفی کارکنان یک آرایشگاه نه تنها مشتریان با سابقه‌ی کار و تخصص هر کدام از افراد آشنا می‌شوند بلکه اعتبار آرایشگاه نیز افزایش خواهد یافت.

بخش معرفی خدمات
یکی از حیاتی‌ترین بخش‌ها در طراحی وب سایت آرایشگاه، بخش معرفی خدمات آن است. وقتی خدمات آرایشگاه شما در سایت قرار گیرد، مشتریان می‌توانند با خدمات آرایشگاه آشنا شوند و خدمت مورد نیازشان را به راحتی انتخاب کنند.

گالری نمونه کار
وجود نمونه کارهای مختلف در سایت باعث می‌شود تا مشتریان با سبک کار آرایشگاه آشنا شوند و راحتتر بتوانند برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

بخش معرفی تعرفه خدمات
یکی از مهمترین بخش‌ها در طراحی سایت سالن زیبایی، بخش تعرفه‌ی خدمات آن است. آرایشگاه‌های مختلف خدمات خود را با قیمت‌های متعددی ارائه می‌کنند. وقتی مشتریان بدانند که آرایشگاه‌ها این خدمات را به چه قیمتی آماده می‌کنند، می‌توانند مقایسه‌ای سریع انجام دهند و برای مراجعه تصمیم بگیرند.
بازاریابی سایت در شبکه‌های اجتماعی
معرفی آرایشگاه و خدمات آن در شبکه‌های اجتماعی موجب می‌شود تا افراد بیشتری با این برند آشنا شوند و در نتیجه موجب سوددهی بیشتر خواهد شد.

بلاگ آموزشی
یک بخش حیاتی که از دید ما باید به اکثر سایت‌های مشاغل اضافه شود، بلاگ آموزشی است. بلاگ آموزشی موجب می‌شود تا بسیاری از کاربران اینترنت برای خواندن مطالب آموزشی به سایت شما مراجعه کنند. در نتیجه همین موضوع موجب می‌شود تا تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد و رتبه‌ی سایت در گوگل بهبود پیدا کند.

فعال‌سازی سیستم ارسال پیامک به مشتریان
ارسال پیامک به مشتریان مهمترین بخش راه‌اندازی سایت است. وقتی مشتری در سایت ثبت نام می‌کند، اطلاعات ثبت نامی به او ارسال می‌شود. علاوه بر آن مشتریان می‌توانند پس از تعیین وقت از طریق سایت، اطلاعات مربوط به زمان رزرو شده، رسید پرداختی و آدرس آرایشگاه را از طریق پیامک دریافت کنند.
قیمت طراحی سایت برای آرایشگاه چه مقدار است؟
تعرفه‌ی طراحی سایت یک آرایشگاه، با توجه به امکانات و نیازهای مورد نیاز تعیین می‌شود. به عنوان مقال اگر سایت شما صفحات زیادی داشته باشد در مقایسه با زمانی که تعداد صفحات آن کم است، هزینه‌ی زیادی را شامل خواهد شد.

علاوه بر این موارد، اگر بخواهید طراحی اختصاصی برای سایت خود در نظر بگیرید، به طوریکه صفر تا صد سایت کدنویسی شود، هزینه‌ی آن افزایش خواهد یافت. از دیگر مواردی که بر هزینه‌ی طراحی سایت اثر می‌گذارد، طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری پیشرفته است.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی قیمت انواع طراحی سایت مراجعه کنید.

طراحی سایت برای یک آرایشگاه می‌تواند از جنبه‌های مختلفی مناسب باشد. افزایش تعداد مشتریان، کسب اعتماد آن‌ها، سیستم رزرو آنلاین و کاهش اتلاف وقت و معرفی کامل خدمات از مزایای این سایت‌ها به شمار می‌آیند. البته قیمت طراحی سایت با توجه به امکانات و ویژگی‌های مورد انتظار شما تعیین خواهد شد.

منبع: https://wikidemy.ir/hairdressing-site-design/

tina بازدید : 35 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

شاید با خودتان فکر کنید که سایت فروشگاهی به دلیل اینکه تعداد محصولات زیادی در آن قرار می‌گیرد، پس قیمت طراحی آن در مقایسه یا قیمت طراحی یک سایت شرکتی بسیار بیشتر است. واقعیت این است این مورد، تنها یکی از ده‌ها مورد موثر بر تعرفه طراحی سایت است.
انتظاری که شما از نوع بازدیدکنندگان سایت خود دارید، بسیار اهمیت دارد. اگر بدانید که بازدیدکنندگان شما سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کار هستند، در برخی موارد، طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری برای آن سایت تخصصی‌تر و گران‌تر خواهد شد. از طرفی مدت زمانی که شما به عنوان مشتری برای تحویل سایت در نظر گرفته‌اید، می‌تواند تعرفه طراحی سایت را به طور کلی تغییر دهد. در کنار همه‌ی این موارد باید اشاره کنیم که اگر برای سایت فروشگاهی خود، طراحی اختصاصی آن برای شما در اولویت قرار دارد. باید بگوییم که طراحی اختصاصی یک سایت بسیار هزینه‌بر است.
در ادامه به تمام ویژگی‌های تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی را نام خواهیم برد.

طراحی اختصاصی صفحات
طراحی اختصاصی صفحات بسیار زمان‌براست. در حالیکه طراحی هر صفحه با قالب آماده سریع‌تر انجام می‌شود. به همین دلیل، طراحی اختصاصی یک صفحه، در مقایسه با طراحی همان صفحه، با قالب‌های آماده، گرانتر است. 


حالت موبایل
این روزها خرید محصول یا خدمات از طریق موبایل، یک روش مرسوم، برای تمام افراد است. بنابراین نسخه‌ی موبایل یک فروشگاه اینترنتی، باید طوری طراحی شود، که بتوان به راحتی دکمه‌‌ها و گزینه‌های داخل سایت را انتخاب کرد. ولی باید بدانید که طراحی این بخش، به کدنویسی پیشرفته نیاز دارد، که نرخ طراحی یک سایت را افزایش خواهد داد.


طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری
رابط کاربری بخشی از سایت است که موجب ارتباط مشتری با امکانات سایت می‌شود. این بخش می‌تواند با ابزارهای ساده طراحی شود یا به صورت حرفه‌ای کدنویسی شود. این دو عامل می‌تواند هزینه‌ی طراحی آن را کم یا زیاد کند.
از طرفی تجربه‌ ی کاربری، ایجاد حسی مثبت، پس از ورود به سایت و کار کردن با ابزارهای آن را به کاربر انتقال می دهد. طراحی این بخش، می‌تواند بسیار وقت گیر باشد و به دلیل زمانبر بودن، موجب افزایش تعرفه‌ی طراحی وب سایت‌ها شود.


امکانات ویژه
آنچه که سایت فروشگاهی شما را از بقیه متمایز می‌کند، امکانات ویژه‌ای است که برای آن در نظر گرفته‌اید. به عنوان مثال، طراحی بخش محصولات پیشنهادی، اضافه کردن بخش Special offer در صفحات سایت، طراحی بخش فروش کالاهای مرجوعی، طراحی بخش فروش ترندهای سال و لیست علاقه‌مندی‌ها، طراحی بخش محصولات پیشنهادی با توجه به محصول خریداری شده و ده‌ها ویژگی دیگر می‌تواند به عنوان امکانات خاص یک سایت فروشگاهی در نظر گرفته شود. هر کدام از این بخش‌ها مدت زمان طراحی سایت در شرکت ویکی دمی و در نتیجه تعرفه‌ی طراحی آن را زیاد می‌کند.


امکانات ویژه‌ی جستجو
در طراحی سایت فروشگاهی، پیدا کردن آسان و سریع یک محصول، در میان انبوهی از محصولات، یک ویژگی مهم است. در برخی از سایت‌ها، امکاناتی که برای جستجو در نظر گرفته میشوند، بسیار ساده هستند. ولی در برخی دیگر، با استفاده از کد نویسی پیشرفته، امکان فیلترگذاری‌های مختلف، برای یافتن محصول، وجود دارد.

هزینه‌ی کدنویسی این بخش با توجه به سفارش مشتری، می‌تواند بسیار متغییر باشد. ویکی دمی با تعرفه‌ منطقی و با استفاده از یک تیم متخصص، به خوبی از پس این کار بر می‌آید.

طراحی هوشمندانه‌ی صفحه نتایج جستجو
شاید طراحی این بخش در ظاهر بسیار ساده به نظر بیاید، اما باید بگوییم طراحی اشتباه این بخش می‌تواند موجب شود که کاربر سایت را ترک کند. ما این بخش را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که وقتی یک کاربر نام کالا را در کادر جستجو تایپ می‌کند، کالاهای مرتبط در صفحه نتایج جستجو به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوند؛ به این معنی که تمام کالاها

با نام کامل، قیمت، میزان تخفیف و رتبه‌بندی مشتری در صفحه نتایج جستجو در سلول‌هایی جداگانه قرار گیرند.

از دیگر امکاناتی که ما برای نمایش بهتر محصول در صفحه نتایج جستجو استفاده می‌کنیم، قابلیت نمایش نمای نزدیک محصول با قرار گرفتن موس روی تصویر محصول است. این مورد، جزو امکانات اضافه در طراحی سایت فروشگاهی است. بنابراین هزینه‌ی طراحی سایت را به راحتی افزایش می‌دهد.

فیلترینگ پیشرفته‌ی محصولات
یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های طراحی یک سایت فروشگاهی که می‌تواند نقشی تعیین کننده در هزینه‌ی آماده‌سازی آن داشته باشد، اختصاص سیستم فیلترینگ پیشرفته برای آن است. فرض کنید شما به دنبال یک لباس با رنگ آبی هستید. ما کادر جستجو را طوری طراحی می‌کنیم که وقتی کلمه‌ی آبی را در کادر جستجوی سایت تایپ می‌کنید، نتایجی متناسب با نیاز شما نمایش داه شود. فرض کنید شما کاربری جدید در سایت هستید، وقتی برای اولین بار این کلمه را در کادر جستجو می‌زنید، تمام کالاهای آبی رنگ را برای شما نمایش خواهند داد. در عوض اگر کاربری باشید که قبلا در سایت کالایی را جستجو کرده‌اید، متناسب با جستجوی قبلی و سلایق شما کالاهایی را در لیست جستجو به شما نمایش خواهد داد.

ما این بخش را هوشمندانه‌تر نیز می‌توانیم طراحی کنیم. به عنوان مثال اگر شما به عنوان مشتری وارد سایت شده باشید یا به عنوان یک خریدار عمده یک کالا را جستجو کنید، کالاهای موجود در صفحه نتایج جستجو متفاوت خواهد بود. برای هر فرد با توجه به نیاز افراد نتایجی مناسب نمایش داده خواهد شد.

این امکانات بسیار کاربردی هستند، اما همین ویژگی‌ها قیمت طراحی یک وب سایت به راحتی افزایش خواهند داد.

تعداد صفحات سایت
یکی از مهمترین بخش‌هایی که تاثیری مستقیم بر تعرفه‌ی طراحی سایت دارد، تعداد صفحاتی است که یک سایت نیاز دارد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید محصولات متنوعی را به فروش برسانید، در مقایسه با زمانی که بر فروش یک سری محصولات خاص متمرکز هستید، بودجه‌ی بیشتری را باید در نظر بگیرید. زیرا محصولات باید در زیرمجموعه‌های مختلفی دسته‌بندی شوند و هر بخش متناسب با نیاز خود باید تجربه‌ی کاربری (UX) و رابط کاربری  (UI)متفاوتی برای آن طراحی شود.

افزایش ترافیک ورودی سایت (سئو سایت)
یکی از مسائل حیاتی که به عنوان بخشی از طراحی سایت به حساب می‌آید، سئو سایت است. یک سایت فروشگاهی فروش نخواهد داشت، مگر اینکه طراحی بخش‌های مختلف آن سئو پسند باشد و از طرفی رتبه‌ی خوبی در گوگل دریافت کند. طراحی سئو پسند سایت فروشگاهی کاری پر هزینه و زمان‌بر است. این مورد به تنهایی بخش زیادی از هزینه طراحی وب سایت فروش اینترنتی را افزایش خواهد داد.

طراحی پنل مشتریان
ما در بررسی‌های خود متوجه شده‌ایم که بخش زیادی از مشتریانی که در مرحله‌ی آخر خرید، سایت را ترک می‌کنند، تنها به این علت بوده است که در بخش پنل مشتریان سردرگم شده‌اند. پنل مشتریان یک سایت فروش اینترنتی، همان بخشی است که یک مشتری می‌تواند اطلاعات کالای سفارش داده شده را ببیند، کالای جدید به آن اضافه یا کمک کند، آدرس و زمان ارسال را انتخاب کند و هزینه‌ی کالا را پرداخت کند.

شاید طراحی این بخش به نظر سایده بیاید، ولی باید بگوییم طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری این پنل بسیار مهم است. به همین دلیل است که طراحی تخصصی پنل مشتریان، تعرفه‌ی طراحی یک سایت فروشگاهی را افزایش خواهد داد.

ما برای طراحی پنل مشتریان سه بخش جداگانه در نظر گرفته‌ایم که این سه بخش در سه صفحه‌ی جداگانه نمایش داده می‌شوند. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به هر بخش را مطالعه کنید.

سبد خرید
اطلاعات کالای خریداری شده از قبیل نام، رنگ، سایز، کد
تعداد محصول خریداری شده
هزینه‌ی ارسال محصول
مبلغ قابل پرداخت
میزان تخفیف
قیمت نهایی
بخش ثبت کد تخفیف


اطلاعات ارسال
اطلاعات آدرس: وارد کردن آدرس یا انتخاب آدرس ارسال
انتخاب شیوه‌ی ارسال
مشخص کردن بازه‌ی زمانی ارسال


اطلاعات پرداخت
امکان انتخاب شیوه‌ی پرداخت
امکان پرداخت در محل
نمایش مبلغ کل خرید
نمایش هزینه‌ی ارسال و بسته‌بندی
نمایش مبلغ کل خرید
دسترسی به بخش قوانین و شرایط بازگشت کالا
امکان چاپ رسید سفارش کالا

منبع: https://wikidemy.ir/website-design-price/

tina بازدید : 36 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اگر بخواهیم یک منطقه از ایران را به عنوان منطقه‌ای بکر برای گردشگری و پررونق برای سرمایه‌گذاری نام ببریم، استان آذربایجان شرقی و به خصوص  شهری به نام تبریز است.

این استان در بین هفت منطقه‌ی کوهستانی واقع شده که همین موضوع آب و هوا و پوشش گیاهی آن را به شدن تحت تاثیر قرار داده است. از طرفی تاریخ طولانی و پربار این منطقه، از آن یک قطب گردشگری جذاب ساخته است.

بخش زیادی از صنایع تولیدی بزرگ و صنایع دستی این منطقه در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان شرقی قرار دارد. این فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها به قدری رونق دارد که نرخ بیکاری را به پایین‌ترین سطح ممکن رسانده است. همین ویژگی‌ها انگیزه‌ای جدی برای ما شد تا به طراحی سایت در آذربایجان شرقی به طور جدی فکر کنیم. چون ما مطمئن هستیم که این کار می‌تواند حجم وسیعی از کسب و کارها را توسعه دهد.

در ادامه به مراحل و خدمات طراحی سایت در تبریز و در کل استان آذربایجان شرقی اشاره خواهیم کرد.


مراحل طراحی سایت در آذربایجان شرقی
طراحی سایت همانند هر کار دیگری روندی مشخص دارد که باید بر طبق همان روند پیش برود. وقتی شما به عنوان مشتری با ما تماس می‌گیرید و جلسه‌ای را برای مشاوره با ما تنظیم می‌کنید، ما طبق مراحلی مشخص سایت را برای شما راه‌اندازی می‌کنیم.

در ادامه می‌توانید روند طراحی سایت در استان آذربایجان شرقی را مطالعه کنید.

  • پر کردن فرم سفارش سایت
  • عقد قرارداد
  • دریافت اطلاعات کامل از مشتری
  • طراحی UX (تجربه کاربری)
  • کدنویسی و اجرای UI
  • تست سایت و تحویل به مشتری


بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز کدام است؟
ما می‌دانیم که یکی از مهمترین دغدغه‌های شما مشتریان که به دنبال راه‌اندازی سایت هستید، پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز است. اولا باید بدانید که شرکت‌های زیادی هستند که خدمات حرفه‌ای طراحی سایت در تبریز، را با قیمت‌های بالا برای شما آماده می‌کنند. اما باید دقت کنید که هزینه طراحی سایت باید به متناسب با میزان امکانات و ویژگی‌های ارائه شده برای سایت شما باشد.

ثانیا سابقه و تجربه‌ی یک تیم طراحی سایت، تاثیر بسیاری بر کیفیت طراحی وب سایت خواهد گذاشت. وقتیکه می‌خواهید طراحی یک سایت را سفارش دهید، سبک پروژه‌ها و تعداد آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شرکت مورد نظر، توانایی انجام پروژه‌ی مورد نظر شما را دارد.

ویکی دمی به عنوان یکی از شرکت‌های توانمند در حوزه‌ی طراحی سایت می‌تواند مشاور و همراه خوبی در کنار شما برای طراحی انواع وب سایت‌ها باشد.


قیمت طراحی سایت در تبریز چه قدر است؟
تعرفه‌ی طراحی سایت در تبریز، با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که برای آن در نظر می‌گیرید، تعیین می‌شود. به عنوان مثال، وقتیکه ما در طراحی یک سایت فروش اینترنتی، پنل تخصصی مشتریان، امکانات جستجوی پیشرفته و رابط کاربری ویژه در نظر بگیریم، قیمت سفارش طراحی سایت مطمئنا افزایش خواهد یافت.

همچنین اگر ما یک سایت شرکتی را به گونه‌ای طراحی کنیم که ریسپانسیو باشد، به طور سفارشی کدنویسی شود و پنل فروش خدمات به طور سفارشی طراحی شود، قیمت طراحی وب سایت در تبریز به مرور افزایش خواهد یافت.


پشتیبانی سایت در تبریز چگونه انجام می‌شود؟
پشتیبانی سایت در تبریز به اندازه‌ی طراحی سایت مهم است. وقتیکه کار طراحی سایت به اتمام می‌رسد، گسترش امکانات و خدمات
آن ضروری است. از طرفی افزایش رتبه‌ی آن در گوگل، یک امر اجتناب ناپذیر است. تیم متخصص ما خدمات مختلفی را برای پشتیبانی طراحی وب سایت در آذربایجان شرقی و به خصوص شهر تبریز در نظر گرفته است تا با استفاده از آن‌ها بتوانید سایت خود را گسترش دهید و به مرور رتبه‌ی مناسبی در فضای گوگل دریافت کنید.


طراحی سایت فروشگاهی در آذربایجان شرقی
بخش زیادی از محصولات استان آذربایجان شرقی، همانند استان‌های دیگر به صورت سنتی به فروش می‌رسد. به این معنی که تمام محصولات تولیدی باید در فروشگاه‌های فیزیکی قرار بگیرند تا به دست مشتریان برسند. دراین میان، طراحی یک سایت فروش آنلاین در آذربایجان شرقی می‌تواند، میزان فروش این محصولات را به سرعت افزایش دهد و موجب می‌شود تا نقش واسطه‌گرانی که یک کالا را با قیمت پایین می‌خرند و با قیمتی بسیار بالاتر به فروش می‌رسانند حذف شود.

برای طراحی یک وب سایت در آذربایجان شرقی باید امکانات و ویژگی‌هایی در نظر گرفت که بتواند آنچه را که شما از راه‌اندازی یک وب سایت نیاز دارید، برآورده کند. ما به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز و کل استان آذربایجان شرقی، می‌توانیم انواع خدمات طراحی سایت را برای هم‌وطنان خود آماده کنیم.

منبع: https://wikidemy.ir/weast-azerbaijan-web-design/

tina بازدید : 38 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

استان هرمزگان و به خصوص مرکز آن، شهر بندرعباس یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای زندگی و سفر است. اگر ایرانی‌ها به معبد هندوها یا عمارت کلاه فرنگی گذری نکرده باشند، ساحل فرح بخش خلیج فارس و خونگرمی مردان این منطقه، نام هرمزگان را یادآور می‌شود. خونگرمی، مهمان‌نوازی مردمان این منطقه به قدری بی نظیر است که اگر یکبار به این خطه از ایران سفر کرده باشیم، باز هم ترغیب می‌شویم که تجربه‌ای دوباره داشته باشیم.

همین ویژگی‌ها باعث شده است که ما تمایل داشته باشیم تا در کنار تمام تجربه‌های چند ساله‌ی خود، به طراحی سایت در هرمزگان به طور جدی فکر کنیم.

طراحی سایت شرکتی در هرمزگان
بخش زیادی از صنایع پتروشیمی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند و می‌دانیم که تغییر سبک کسب و کار آن‌ها امروزه بسیار ضروری است. زیرا امروز بخش عظیمی از مشتریان، تنها از طریق جستجو در فضای اینترنت، صاحبان سرمایه و کسب و کارهای مختلف را پیدا می‌کنند و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

در ادامه به برخی از امکاناتی که ما برای طراحی انواع سایت های شرکتی در هرمزگان و بندرعباس در نظر می‌گیریم اشاره خواهیم کرد.

پنل مدیریتی سایت
با استفاده از پنل مدیریتی می‌توان، امکانات و المان‌های مختلف سایت را مدیریت کرد. همچنین سطح دسترسی مدیران سایت نیز از این طریق تعیین می‌شود. هرچه پنل مدیریتی قوی‌تر باشد، مدیریت سایت راحت‌تر خواهد بود.

فرم مالی
مبالغ مربوط به حق عضویت، فروش خدمات یا مشارکت مالی می‌تواند از طریق فرم مالی پرداخت شود. این گزینه برای طراحی یک سایت شرکتی حرفه‌ای در هرمزگان بسیار ضروری است.

طراحی ویژه‌ی صفحات
اگر می‌خواهید سبک برند و نوع خدمات شما در سایتی که برای شما طراحی شده است، نیز نمایش داده شود، طراحی اختصاصی صفحات یک موضوع غیر قابل اجتناب است.

اگر می‌خواهید از طراحی یک سایت حرفه‌ای در بندرعباس بهره‌ای کامل ببرید این ویژگی را هرگز فراموش نکنید.

وردپرس؛ گزینه‌ای آسان برای طراحی سایت در بندعباس
این روزها استفاده از سیستم مدیریت محتوایی به نام وردپرس، بسیار مرسوم است. کار کردن با این ابزار بسیار آسان است. این ابزار این امکان را به ما می‌دهد که سایت شما را در مدت زمانی کوتاه طراحی کنیم. از طرفی اگر به طراحی یک سایت اختصاصی در بندرعباس نیاز داشته باشید، می‌توان قالب‌های وردپرس را به گونه‌ای کدنویسی کنیم که سبک برند و نوع خدمات شما را کاملا منعکس کند.

در ادامه به طور مختصر، به دلایل مهم برای طراحی سایت وردپرسی اشاره خواهیم کرد.

ابزاری رایگان
نصب، راه‌اندازی و ارتقا وردپرس رایگان است. بنابراین این گزینه می‌تواند برای صرفه جویی در هزینه‌ها بسیار جذاب باشد.

آماده‌سازی سازی سریع
کار کردن با وردپرس برای تمام طراحان سایت از جمله تیم ما آسان است پس به سرعت می‌توانیم تمام امکانات و المان‌هایی را که شما در طراحی وب سایت در هرمزگان، انتظار دارید را برآورده کند.

سئوپسند بودن
یکی از دلایل استفاده‌ی ما از وردپرس در طراحی انواع سایت‌ها، سئوپسند بودن آن است. سایت‌هایی که با وردپرس طراحی می‌شوند، رتبه‌ی آنها سریع‌تر در گوگل رشد خواهد کرد.

مطمئن و ایمن
اگر به یک سایت ایمن و مطمئن نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از وردپرس در طراحی آن است. نفوذ به سایت‌هایی که با وردپرس طراحی می‌شوند در مقایسه با دیگر سایت‌ها بسیار کمتر است.

منبع: آکادمی آموزش طراحی وب سایت و سئو

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 751
  • بازدید کلی : 1,642