loading...
بهترین روش های طراحی سایت
tina بازدید : 43 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از مهمترین و پرچالش‌ترین وب سایت‌هایی که برای طراحی، به تیم ویکی دمی  سفارش داده می‌شود، طراحی سایت‌ ورزشی است. طراحی یک وب سایت ورزشی به تجربه‌ای کافی در طراحی سایت‌ نیاز دارد. این گونه سایت‌ها مخاطبان بسیاری دارد که تمام آن‌ها نیاز دارند، اطلاعات لحظه به لحظه را در سایت بخوانند. همچنین فونت و رنگ سایت باید طوری در نظر گرفته شود، که هم مورد پسند مخاطب قرار گیرد و هم خوانا باشد. علاوه بر این‌ها سایت ورزشی باید به صورت ریسپانسیو طراحی شود تا مخاطبان به راحتی بتوانند در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیازشان را در گوشی موبایل خود مطالعه کنند.

خدمات ویکی دمی برای طراحی سایت ورزشی
تیم متخصص ویکی دمی سال‌ها است که به طراحی انواع سایت‌ها در پلتفرم‌های مختلف می‌پرازد. طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، وردپرس و مشاغل مختلف بخشی از سوابق آن است. ما برای وب سایت‌های مختلف، متناسب با نیاز مخاطبان، خدمات مختلفی در نظر می‌گیریم. در ادامه می‌توانید به بخشی از خدمات ویکی دمی در طراحی یک وب سایت حرفه‌ای ورزشی را مطالعه کنید.

طراحی ریسپانسیو
تمام سایت‌های طراحی شده توسط تیم ما، به گونه‌ای هستند که کاربران به راحتی بتوانند متون نوشته شده را در گوشی موبایل خود بخوانند، عکس و فیلم‌های آن را ببینند و بتوانند به المان‌‌های مختلف آن از قبیل دکمه و منو دسترسی داشته باشند.

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری حرفه‌ای
طراحی گرافیکی جذاب و تجربه‌ی کاربری مناسب از اهداف همیشگی ما در طراحی انواع سایت‌ها ازجمله وب سایت ورزشی است.

طراحی اختصاصی صفحات
یک اصل مهم در طراحی وب سایت ورزشی، طراحی اختصاصی صفحات آن است. ما طراحی گرافیکی آن را به گونه‌ای انجام خواهیم داد که سبک خدمات و برند آن سایت مطابق و هماهنگ با سلیقه و نوع برند آن شرکت باشد.

سئو سایت
سئو سایت به عنوان بخشی جدانشدنی در طراحی سایت است. اگر سایت ورزشی شما به خوبی طراحی شود اما رتبه‌ی خوبی در گوگل نداشته باشد طبیعتا درآمدنی نیز نخواهد داشت. 
امکانات مهم در طراحی وب سایت ورزشی کدام اند؟
سایت‌های ورزشی همانند دیگر سایت‌ها، امکاناتی تخصصی دارند که باید تمام آن‌ها را در سایت قرار داد. برخی از این امکانات مشابه انواع دیگر سایت‌ها است ولی برخی امکاناتی تخصصی را شامل می‌شوند. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

عکس و متن با کیفیت و به روز
اطلاعات تمام سایت‌های ورزشی، به طور روزانه آپدیت می‌شوند. بنابراین عکس‌های آن‌ها باید به روز و با کیفیت باشند.

امکان پخش زنده
در تمام سایت‌های ورزشی باید بخشی وجود داشته باشد که کاربران بتوانند تمام رویدادهای ورزشی را به طور زنده تماشا کنند.

بخش اعلام نتایج مسابقات
یک از مهمترین بخش‌ها به هنگام طراحی یک وب سایت ورزشی، در نظر گرفتن بخشی است که نتایج تمام مسابقات را اعلام می‌کند. بخش زیادی از مخاطبان ورزش، سایت‌های ورزشی را تنها برای اعلام نتایج مسابقات بررسی می‌کنند.

بخش پیش بینی نتایج
یکی از مبتکرانه ترین بخش‌ها در سایت‌های ورزشی، همان بخش پیش‌بینی مسابقات است. زیرا این بخش باعث حضور بیشتر کاربران در سایت می‌شود و در نتیجه به لحاظ سئو تاثیری مثبت خواهد داشت. سعی ما بر این است که این بخش را در تمام سایت‌های خود قرار دهیم.

بخش خبر ورزشی
یکی از پرچالش‌ترین بخش‌ها در سایت‌های ورزشی اخبار روزانه است. این اخبار برای طیف وسیعی از مخاطبان ورزشی و غیر ورزشی جذاب است. در این بخش که معمولا به صورت یک منو بالای صفحه قرار می‌گیرد، اخبار تمام خبرگزاری‌های ورزشی به صورت روزانه وجود خواهد داشت. البته این اخبار معمولا به طور روزانه آپدیت می‌شوند.
بخش پیش بینی نتایج
یکی از مبتکرانه ترین بخش‌ها در سایت‌های ورزشی، همان بخش پیش‌بینی مسابقات است. زیرا این بخش باعث حضور بیشتر کاربران در سایت می‌شود و در نتیجه به لحاظ سئو تاثیری مثبت خواهد داشت. سعی ما بر این است که این بخش را در تمام سایت‌های خود قرار دهیم.


پخش آگهی
پخش آگهی در سایت‌های ورزشی، یک روش مرسوم برای درآمدزایی است، بنابراین باید در صفحات مختلف آن به خصوص صفحه‌ی اول، مکانی برای پخش آگهی وجود داشته باشد.

امکان ثبت نام
مخاطبان سایت‌های ورزشی علاقه‌ی بسیاری به خواندن مطالب روزانه ورزشی دارند. باید امکان ثبت نام در سایت و خبرنامه برای تمام آن‌ها وجود داشته باشد تا به راحتی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند. البته این بخش طراحی سایت فروشگاهی ورزشی که طیف کالاهای متنوعی را به  فروش می‌رساند، بسیار ضروری است.

گالری تصاویر و فیلم
در بین طرفداران فوتبال بخشی از افراد وجود دارند که می‌خواهند خبرهای داغ ورزشی را با تصاویر و فیلم‌های مربوطه دنبال کنند. گالری تصاویر برای این طیف از مخاطبان بسیار جذاب است.

ویژگی‌های ضروری در طراحی وب سایت ورزشی
علاوه بر امکاناتی که برای طراحی یک سایت ورزشی، در نظر گرفته‌ایم، ویژگی‌هایی وجود دارد که برای تمام این سایت‌ها ضروری است. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

سرعت بالا
یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در طراحی انواع وب سایت‌های ورزشی در نظر گرفت، سرعت لود بالای آن‌ها است. زیرا اکثر مخاطبان ورزشی می‌خواهد تا اطلاعات ورزشی را در کمترین زمان ممکن مطالعه کنند. بنابراین سایت باید به سرعت لود شود و اطلاعات آن در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

طراحی ریسپانسیو
یکی از حیاتی‌ترین ویژگی‌هایی که باید در طراحی هر سایت ورزشی در نظر گرفت، ریسپانسیو بودن آن است. اگر یک سایت ورزشی ریسپانسیو نباشد، عکس، متن، منو و دیگر بخش‌های سایت به خوبی در موبایل و تبلت نمایش داده نمی‌شود. این در حالی است که اکثر افراد از موبایل برای خواندن اخبار ورزشی استفاده می‌کنند.


سادگی در طراحی
سایت‌های ورزشی جزو آن دسته از وب سایت‌ها هستند که طیف زیادی از اطلاعات باید در صفحه‌ی اصلی آن قرار بگیرند. با این روش، تمام اطلاعات مورد نظر کاربران در دسترس هستند. بنابراین سادگی در طراحی صفحه اصلی یا Home بسیار اهمیت دارد.
طراحی UI و UX حرفه‌ای
سایت‌های ورزشی مملو از متن و عکس‌های مختلف از اخبار جدید و تبلیغات گوناگون است. اگر طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری این سایت‌ها مناسب نباشد، کاربر به راحتی سردرگم می‌شود.

دراین مقاله ما سعی کرده‌ایم تا به بخش مهمی از ویژگی‌ها و امکاناتی که ما برای طراحی سایت  ورزشی در ضروری می‌دانیم، اشاره کنیم. شرکت ویکی دمی به همراه تیم متخصص خود می‌تواند سایتی را مطابق با نیاز کاربران طراحی و راه‌اندازی کند.

منبع: آکادمی طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 737
  • بازدید کلی : 1,628